Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #1 Skrevet 4. mai 2004 Noen som kan anbefale en god dyprensende maske? Har fra før prøvd Biotherm Biopur og en fra Clarins. De er ok, men jeg har ikke egentlig så sansen for parfymerimerker lenger. Har noen prøvd Regulating Purifying Mask fra Decleor eller tilsvarende fra MD eller Dermalogica, evt Dr. Hauschka sin "dampeolje" og maske?
Gjest gjesta Skrevet 4. mai 2004 #2 Skrevet 4. mai 2004 Jeg bruker Natural Sea Beauty sin "Purifying Mud Mask" samt at jeg daglig bruker Mud Cleansing Gel til å "vaske" ansiktet. Bruker jeg masken ukentlig så slipper jeg menskvise :-) Serien er å få kjøpt på apotek.
Gjest care Skrevet 4. mai 2004 #3 Skrevet 4. mai 2004 JEg bruker Mouisture Defence fra MD Formulation og er veldig fornøyd. Kan anbefales på det varmeste.
Gjest Ethereal Skrevet 4. mai 2004 #4 Skrevet 4. mai 2004 Se etter en tube med grønn leire enten på helsekost eller hos hudpleier. Navnet er "vertargil" (betyr grønn leire). Hvit tube med gul/grønn skrift. Ikke dyr, heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå