AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 En kompis av min kjæreste og jeg skal feire bursdagen sin neste helg ved først å ha et lite vors hjemme hos seg selv, hvor vi deretter tar turen til byn. Verken jeg eller kjæresten min har vært på et utested før, og jeg vet at det egentlig er et sjekkested og at det garantert ikke blir så veldig gøy for oss å være der. Planen er derfor at vi kommer til å sjekke ut hvordan det er for å deretter dra hjem igjen. Men spørsmålet mitt er rett og slett; Hva kan man som kjærestepar gjøre på et utested? Anonymous poster hash: 8d204...db8
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 - Sitte og prate med andre folk/hverandre. - Danse med hverandre - Være glad for at man slipper å være der for å sjekke, men heller har hverandre. Anonymous poster hash: 4957b...b5f 6
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 En kompis av min kjæreste og jeg skal feire bursdagen sin neste helg ved først å ha et lite vors hjemme hos seg selv, hvor vi deretter tar turen til byn. Verken jeg eller kjæresten min har vært på et utested før, og jeg vet at det egentlig er et sjekkested og at det garantert ikke blir så veldig gøy for oss å være der. Planen er derfor at vi kommer til å sjekke ut hvordan det er for å deretter dra hjem igjen. Men spørsmålet mitt er rett og slett; Hva kan man som kjærestepar gjøre på et utested? Anonymous poster hash: 8d204...db8 Det gjelder å finne det riktige utestedet. Hvis du ikke har tenkt å sjekke, ikke liker å danse og dette er snakk om et utested med høyt støynivå og masse "dunk-dunk-musikk", bør du nok belage deg på en heller kjip kveld. Anonymous poster hash: 0467b...030 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Dere kan sitte å prate med andre folk Eller de dere drar med Utesteder er ikke alltid et sted der folk BARE sjekker opp andre Typen min pleier jo som regel alltid å være med kompisene sine ut når han drikker, men de sitter jo som regel å snakker sammen Anonymous poster hash: e1ebc...258
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 Med mindre dere er grodd fast i hverandre kan dere helt fint prate, ja kanskje til og med danse, med andre folk. Om jeg går på byen med en hel vennegjeng og samboeren min så er det ikke sånn at vi sitter klint fast i hverandre hele kvelden. Vi sitter ofte hver for oss i gruppen og snakker med de andre vi gikk dit sammen med, skulle vi treffe på noen nye, interessante mennesker kan det hende at vi prater med de, og hvis en annen mann skulle by opp til dans så takker jeg ja, så sant jeg har lyst til å danse. (Skulle samboeren min bli bydd opp til dans av en annen kvinne, så er det helt ok for meg om han takker ja, men det har enda ikke skjedd.) Man må ikke sjekke bare fordi man er ute på byen, og det er ganske mange andre som er der som heller ikke er interessert i sjekking. Jeg har ikke fått venner for livet på byen, men jeg har møtt mange morsomme folk og hatt det veldig gøy, selv om samboeren min er i samme lokale. Anonymous poster hash: 2026c...9c3 4
Lila Skrevet 27. oktober 2013 #6 Skrevet 27. oktober 2013 Det er kjekt å være ute selv om man ikke har planer om å sjekke opp folk! Vi er ofte ute sammen (eller hver for oss, uten intensjoner om å sjekke opp noen). Danse, snakke og kose seg 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #7 Skrevet 28. oktober 2013 Oi! Jeg har aldri tenkt på utesteder som ren sjekkearena. Mulig jeg har gått glipp av noe. Er det bra musikk kan dere jo sitte og lytte! Eller danse, som folk nevner over. Kan være veldig hyggelig å dra på utested bare for å sosialisere, kanskje se litt på menneskene som er der, oppdage noe nytt. Anonymous poster hash: 36148...98c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå