AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Lapper du får kjøpt på arrangement, som 17mai, utstilling, idrettsstevne.. Osv.. Hvor får man kjøpt en slik røre? Den er så SYKT god!! Når jeg spiser hjemmelaget lapper synes jeg de smaker bare natron. Jeg har spist hjemmelaget lapper mange plasser og føler alle smaker natron. Tips til god lapperøre jeg kan lage eller hvor jeg kan få kjøpt den gode røren? Anonymous poster hash: 29e0d...b6f
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 http://www.nationen.no/2011/11/24/naring/svele/anne_aarskog/fjord1/ferge/7070881/ Anonymous poster hash: e07fc...87f
Ragg Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Ingredienser PORSJONER1 2 stk egg 1 dl sukker 1 ts toppet vaniljesukker 2 dl syrnet melk eller melk 4 dl hvetemel 1 ts toppet bakepulver smør til steking Fremgangsmåte Visp sammen egg, sukker og vaniljesukker. Hell i melken. Rør forsiktig inn mel og bakepulver. Rør minst mulig. La røren svelle i ca 15 minutter. Stek lappene i en stekepanne med litt smør i ved middels varme. Snu dem når røren stivner på den ene siden. Spis dem gjerne lune med syltetøy, rømme, kesam eller ost. Tips: Har du lyst på rislapper, tilsetter du ca 2 ½ dl kald risgrøt til lappeoppskriften. Disse lager vi, kjempe gode! Ikke noe natron i de. Slafs, skal faktisk lage senere! Ca 12 stk stod det.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Tusen takk for oppskrifter begge to! Bare å komme med flere hvis noen har! Anonymous poster hash: 29e0d...b6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå