Gjest Sobril Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Har lyst til å fornye vår Karlstad sofa. De har mange fine trekk på Bemz, men er det noen som vet om man kan kjøpe løse trekk på Ikea?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 dekoria.com Anonymous poster hash: ed0dd...7f4
j23 Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Har lyst til å fornye vår Karlstad sofa. De har mange fine trekk på Bemz, men er det noen som vet om man kan kjøpe løse trekk på Ikea? ja, de selger også kun trekkene til karlstad-sofa på ikea! vurderer å kjøpe meg karlstad sofa selv. da med trekket isunda grå kanskje:) er du fornøyd med sofaen din?
Gjest Sobril Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 ja, de selger også kun trekkene til karlstad-sofa på ikea! vurderer å kjøpe meg karlstad sofa selv. da med trekket isunda grå kanskje:) er du fornøyd med sofaen din? Har isunda grå og er veldig fornøyd Imidlertid har jeg to sofabikkjer og trekket ser ikke så pent ut som jeg ønsker lenger. Isunda grå kan imidlertid ikke maskinvaskes slik som mange av de andre trekkene.
Rotemor Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 Har isunda grå og er veldig fornøyd Imidlertid har jeg to sofabikkjer og trekket ser ikke så pent ut som jeg ønsker lenger. Isunda grå kan imidlertid ikke maskinvaskes slik som mange av de andre trekkene. Det går fint å vaske trekket! Jeg har prøvd, selv om det står rens. Vasket på vanlig 40 graders vask. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå