AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har kommet i snakk med en mann på et nett sted. Vi bor 2 timer unna hverandre så planen er å møtes, men han skal på ferie i 1 mnd nå i november så derfor er det en stund til vi faktisk får sett hverandre. Vi tekster, sender bilder og snakker på telefonen flere timer hver kveld og jeg tenker konstant på han og er skikkelig fjortis forelsket i en jeg ikke har møtt!!! ( vi har hatt kontakt i 4 uker ) Til dere som driver med nett dating ... Kan man få seg en skikkelig overraskelse når man møter hverandre og oppdage at ting ikke stemmer likevel??Anonymous poster hash: 400ed...96d
-Sun- Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Det kan man helt klart. Det kan slå begge veier. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Ja! Det er veldig enkelt å tillegge folk egenskaper de ikke har. Men du kan selvfølgelig bli positivt overrasket også. Anonymous poster hash: f593b...7ef
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Så lenge du har snakka mye med han på skype, telefon og sånne ting så går det som regel greit IRL og. Man er ikke totalt forskjellig. Anonymous poster hash: 398b2...2c2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 Man kan bli veldig positivt overrasket, man kan få en følelse av at personen som sendte så mange meldinger virkelig ikke er så utadvendt som han har gitt uttrykk for ved å delta i så lange "sms-debatter", man kan også få følelsen av at denne personen virkelig ikke er noe å satse på, finne på en unnskyldning og stikke etter tjue minutt. Det siste er det ikke jeg som har gjort, men jeg ble forlatt etter en tjue minutt på en date som var med en type som var helt for soss etter min smak. Anonymous poster hash: 7ead5...d35
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #6 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har også blitt ganske betatt av en som jeg har snakket med et par uker på nett nå. Jeg begynner å bli redd for at vi kanskje ikke har kjemi i virkeligheten.. Men det kan jo gå begge veier, så man må jo bare satse. Jeg er ikke så pratsom når jeg møter nye mennesker i virkeligheten, men når jeg skriver melding er jeg mer meg selv slik som jeg er med de jeg har kjent lenge. Så jeg kan sikkert oppfattes ganske annerledes i virkeligheten. Derfor er det jo litt vanskelig og danne et helt riktig bilde når man bare skriver med hverandre. Jeg synes likevel du skal møte han, og gå inn med et positivt sinn og tenke at det kommer til å gå bra. Man må sikkert møtes et par ganger for å virkelig vite om det er noe der. Anonymous poster hash: a657f...119
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #7 Skrevet 27. oktober 2013 Men vi har snakket på telefon og da flyter samtalen veldig godt. Trodde/ håpet at det ville bli det samme når man møttes også da. Men jeg tar kanskje feil....? Men er det noen som etter flere uker med samtaler har møttes og oppdaget at alt var feil ? TSAnonymous poster hash: 400ed...96d
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #8 Skrevet 27. oktober 2013 Men vi har snakket på telefon og da flyter samtalen veldig godt. Trodde/ håpet at det ville bli det samme når man møttes også da. Men jeg tar kanskje feil....? Men er det noen som etter flere uker med samtaler har møttes og oppdaget at alt var feil ? TSAnonymous poster hash: 400ed...96d Det kan man aldri vite før man har møttes. Men så kan det gå bra og . Stor sjanse for det, så lenge dere har brukt skype og telefon. Anonymous poster hash: 398b2...2c2
Trapp Skrevet 27. oktober 2013 #9 Skrevet 27. oktober 2013 Til dere som driver med nett dating ... Kan man få seg en skikkelig overraskelse når man møter hverandre og oppdage at ting ikke stemmer likevel?? Hehe ja. Sånn ca. 200 kilo med overraskelser kan man fort få seg.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #10 Skrevet 27. oktober 2013 Hehe ja. Sånn ca. 200 kilo med overraskelser kan man fort få seg. 200 kg med overraskelser får jeg ikke , da jeg vet hvordan han ser ut på skype og snap chat TSAnonymous poster hash: 400ed...96d
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #11 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har bare gode erfaringer med sånt. Den første fyren møtte jeg etter å ha snakket i omtrent tre uker på nett. Vi hadde bare sett bilder av hverandre, så det kunne enten gå veldig dårlig eller bra. Vi møttes og det var omtrent samme tone irl som på meldinger! Jeg er heller ikke så pratsom i virkeligheten med nye folk, men på sms er jeg meg selv og liker å prate. Men kom ganske fort over den kneika og han ble til og med over den natten. Men jeg var ikke helt ferdig med eksen likevel fant jeg ut, så det ble aldri noe med han nye. Men jeg tenker fortsatt litt på han den dag i dag. Han andre flørter jeg med nå. Vi møtte hverandre over nett og snakket i omtrent en mnd før vi møtte hverandre for noen helger siden. Han kom hjem til meg og det var litt kleint i starten. Gikk ikke like lett med debne fyren som han forrige, men ingen av oss ble skuffet eller noe. Og han kunne bare dratt igjen, men han ble over. Vi hadde på forhånd snakket med hverandre via skype, så det var absolutt ikke store forskjellen irl og på skype. Vi prater fortsatt, har kyssa hverandre og skal møtes igjen snart. Kanskje det blir noe mer med han. jeg er ihvertfall litt betatt og tenker en del pp han om dagen. Virker som det er gjensidig. Så.. Siden dere har snakket både på tlf ig skype, tror jeg du kan være ganske sikker på at det skal gå bra irl også. jeg tørr å vedde på det! :-) lykke til!Anonymous poster hash: df858...22e 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #12 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har opplevd dette og vi er kjæreste i 6 mnd og hadde første helg sammen med mine/dine barn. Det er mulig, men eneste måten å finne det ut på er å møtes.. lykke til.Anonymous poster hash: bfc59...d2e
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #13 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har opplevd dette og vi er kjæreste i 6 mnd og hadde første helg sammen med mine/dine barn. Det er mulig, men eneste måten å finne det ut på er å møtes.. lykke til.Anonymous poster hash: bfc59...d2e herlig å høre Hvor lenge snakka dere sammen via nett? Anonymous poster hash: 398b2...2c2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #14 Skrevet 27. oktober 2013 Snakket med en i 8 uker før vi møttes. Vi klikka helt når vi pratet i telefon, chat og skype. Men når vi møttes funket det IKKE. Han likte meg men jeg likte ingenting med han. Fant fort ut at det meste han hadde fortalt meg var løyn eller overdrivelse. Han var utrolig barnslig og ikke min type i det heletatt. Dette klarte han å skjule før vi møttes, og han sa selv at han følte han kunne være seg selv med meg. Vel, jeg likte ikke den ekte mannen.. Utrolig leit, for jeg trodde virkelig jeg hadde funnet en fin fyr. Jeg håper virkelig at du får en helt annen opplevelse og kan smile fra øre til øre hele tiden ønsker deg lykke til!! Anonymous poster hash: a495e...4ba
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #15 Skrevet 27. oktober 2013 Vi snakket sammen i ca 3 uker før vi møttes. Det var oss fra dag 1. Jeg var forberett på at jeg ikke satt me samme følelser etter første møte, men det var full klaff. Jeg får sjelden de rette følelsene som skal til i RL, så hele situasjonen er helt sykt egentlig. Jeg fallt for han før jeg fikk sett bilder av han faktisk. Vi var ekstremr betatt og følte oss forelsket før vi møttes. Vi er komt dit at vi føler vi elsker hverandre allerede og vi velger å satse på hverandre. Det har vært vanskelig innimellom for vi har et avstandsforhold selv om vi bor i samme by, men vi vil virkelig være sammen og har heldigvis funnet ut av det tross alt alle utfordringene vi har med barn på hver vår kant og jobb soma gjør det vanskelig å få nok tid sammen.Anonymous poster hash: bfc59...d2e
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #16 Skrevet 28. oktober 2013 Fullt mulig! Anonymous poster hash: 398b2...2c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå