AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Hei! Er ei jente som har gått litt i hårfargingsfella. Jeg startet med langt, mellombrunt hår som var lysere utover i tuppene pga. tidligere striping/bleking. Håret mitt var veldig fint selv om jeg hadde bleket det før. Men så, etter konfirmasjonen - fikk jeg gjøre hva jeg ville, og da helbleket jeg det. Hjemme. Ikke lurt - aldri igjen. Jeg hadde jo som sagt lyst til mellobrunt hår, så dette ble en lang prosess - som jeg ikke orket. Ettersom det ble gult, vasket jeg håret med lillasjampo, og da ble det bedre - men jeg orket ikke alt styret med ettervekst, så jeg farget det mørkeblondt, men da kom det grønnskjær. Jeg orket virkelig ikke dette, og hadde lyst på noen toner mørkere - men da jeg gjorde det ble det svart. Det var en ganske varm farge, da. Heldigvis, gikk fargen ganske mye ut pga at jeg var i Syden - men nå er grønnskjæret tilbake. Jeg kan ikke bleke det mer, men vil virkelig tilbake til min egentlige farge. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, noen som har tips? Håret mitt er ikke noe mye slitt altså, har klipt meg en god del siden jeg bleket det! (Så går fint om jeg skal stripe det, skal gå til frisør - men vil vite hva jeg skal gjøre før jeg går dit!) Anonymous poster hash: fb6e3...6cf
handballspiller Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har gått i samme fella selv med helbleiking av håret, og at det ble grønt, jeg farget det brunt med rødskjær i og det grønne kom bort men jeg vil nok annbefale deg å dra til en frisør og si hva problemet er, det kan fikse det meste!
heiduderborte Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg fra grønt til lysebrunt hår hjemme. Jeg ble veldig fornøyd! For det første: velg en varm nyanse! håret blir ikke gyllent etter du farger det da, men det blir ivertfall ikke grønt. Jeg tok fargen karamell litt mørk, og håret ble lysebrunt jeg hadde nesten platina, grønt hår ;D Etter farginga sa søstra mi at det var blondt, mamma at det var svart men jeg syntes det var brunt, haha ! fargen blir jo også lysere etterhvert, og sånn tror jeg du kan komme til din naturlige hårfarge igjen
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 TS her. Okei, takk for hjelpa! I og med at jeg har ganske mørkt hår nå tror jeg at jeg går til en frisør Anonymous poster hash: fb6e3...6cf
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Det er ikke rørene i dusjen som gjør håret ditt grønt da? Det har jeg opplevd. Ble bedre da jeg hadde i litt eddik i håret når begynte å bli grønt. Anonymous poster hash: cb8c5...241
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå