droopseley Skrevet 4. mai 2004 #1 Skrevet 4. mai 2004 ..om det er billigere å kjøpe linea raffaelli-kjole i utlandet? Noen som har erfaringer? Mest realistisk er det at jeg tar turen innom butikkene i københavn og athen. Synes det er så synd at butikkene kvitter seg med gamle modeller (les:2003) så tidlig når det er klassiske kjoler.. (rop ut hvis du har en du skal selge!)
emes Skrevet 4. mai 2004 #2 Skrevet 4. mai 2004 Fra de jeg kjener som har kjøpt i utlandet er det betraktelig rimeligere. De har kjøpt i både Køben og Sverige og spart masse penger. Husker ikke i farta hvilke deisgnere det har vært snakk om, men synes det er merkelig hvis det ikke skulle gjelde den du ønsker også.
hallingbrud Skrevet 4. mai 2004 #3 Skrevet 4. mai 2004 Min erfaring er at kjolene er rimeligst i det landet som kjolen kommer fra. Men send mail til butikker i københavn og Athen og spør om prisen! (Beklager, men jeg så ikke på Linnea Raffaeli-kjoler når jeg var i københavn...)
Lullu Skrevet 5. mai 2004 #4 Skrevet 5. mai 2004 Helt ærlig vil jeg tro at ALLE SLAGS brudekjoler er billigere i utlandet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå