AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Hei! Jeg har hatt et godt vennskap til en mann. Etter hvert utviklet vi sterke følelser for hverandre, det ble noen meldinger og utveksling av bilder (ikke intime). Vi treftes også litt uten at vi gjorde noe spesielt eller intimt. Vi ble "fersket" av hans kone da hun så noen av meldingene på hans telefon, og har siden den gang valgt å holde total avstand fra hverandre for ikke å gjøre vondt verre. Kona er selvfølgelig fly forbannet, og jeg forstår henne godt. Vi gikk utenfor en grense da vi fikk disse sterke følelsene, selv om vi ikke har delt seng eller et kyss for den saks skyld. Nå vet jeg ikke helt hvordan jeg skal få henne til å roe seg ned. Hun viser meg fingeren i full offentlighet, snakker mye stygt og ringer meg på natta. Synes hele situasjonen er lei, har fryktelig vondt av henne.. Anonymous poster hash: dd2f9...523
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Hei! Jeg har hatt et godt vennskap til en mann. Etter hvert utviklet vi sterke følelser for hverandre, det ble noen meldinger og utveksling av bilder (ikke intime). Vi treftes også litt uten at vi gjorde noe spesielt eller intimt. Vi ble "fersket" av hans kone da hun så noen av meldingene på hans telefon, og har siden den gang valgt å holde total avstand fra hverandre for ikke å gjøre vondt verre. Kona er selvfølgelig fly forbannet, og jeg forstår henne godt. Vi gikk utenfor en grense da vi fikk disse sterke følelsene, selv om vi ikke har delt seng eller et kyss for den saks skyld. Nå vet jeg ikke helt hvordan jeg skal få henne til å roe seg ned. Hun viser meg fingeren i full offentlighet, snakker mye stygt og ringer meg på natta. Synes hele situasjonen er lei, har fryktelig vondt av henne.. Anonymous poster hash: dd2f9...523 Jeg hadde heller ikke godtatt at min mann og ei anna dame hadde sendt bilder av hverandre. Trenger ikke være intime bilder for at jeg skulle reagert iallefall. Dere har jo tydligvis gått langt over grensa med å flørte, og ikke trekt dere tilbake når følelsene begynte å dukke opp. Skjønner godt hun er fly forbanna. Vil trur hun går igjennom en reaskjon pga et svik. For det er jo et svik. Anonymous poster hash: 72872...ea9 1
sweety pie Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Skjønner at hun viser fingeren. Skjønner meg ikke på folk som sier ingenting skjedde, man trenger ikke være seksuell for å være utro.
Cerasus Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Hei! Jeg har hatt et godt vennskap til en mann. Etter hvert utviklet vi sterke følelser for hverandre, det ble noen meldinger og utveksling av bilder (ikke intime). Vi treftes også litt uten at vi gjorde noe spesielt eller intimt. Vi ble "fersket" av hans kone da hun så noen av meldingene på hans telefon, og har siden den gang valgt å holde total avstand fra hverandre for ikke å gjøre vondt verre. Kona er selvfølgelig fly forbannet, og jeg forstår henne godt. Vi gikk utenfor en grense da vi fikk disse sterke følelsene, selv om vi ikke har delt seng eller et kyss for den saks skyld. Nå vet jeg ikke helt hvordan jeg skal få henne til å roe seg ned. Hun viser meg fingeren i full offentlighet, snakker mye stygt og ringer meg på natta. Synes hele situasjonen er lei, har fryktelig vondt av henne.. Anonymous poster hash: dd2f9...523 Du skal ikke gjøre annet enn å trekke deg unna. Det er ikke opp deg til å patche opp ekteskapet hans...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå