Doo Wop Skrevet 4. mai 2004 #1 Skrevet 4. mai 2004 Er det noen flere Sex og singeliv fans her? Satt igår med et glass rødvin og koste meg, men det var så vemodig.. :cry: Var dere fornøyd med avslutningen? Jeg syntes det var en flott slutt! I love happy endings! Nå skal jeg spare til de nyeste episodene på DVD.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #2 Skrevet 4. mai 2004 Synes det var en flott slutt. Og endelig fikk vi vite navnet på Mr. Big. Det eneste som var synd var at samantha ikke sa de tre små ordene :-)
Rapitap Skrevet 4. mai 2004 #3 Skrevet 4. mai 2004 Min første episode var den siste...typisk meg, men litt bra for det endte happy?....EE tar min tid...(hehe)
Gjest gjesta Skrevet 4. mai 2004 #4 Skrevet 4. mai 2004 Jeg er veldig stor SATC-fan, men jeg fikk ikke med meg gårsdagens episode :cry: Har ikke hatt TV3 siden januar, så jeg må smøre meg med tålmodighet og vente til den siste sesongen kommer på DVD.
Nana Skrevet 4. mai 2004 #5 Skrevet 4. mai 2004 Heldigvis skal de begynne med repriser til høsten! Jeg har nemlig abstinenser allerede :-)
nat26 Skrevet 4. mai 2004 #6 Skrevet 4. mai 2004 Vet ikke hva jeg skal gjøre til de reprisene blir sendt på tv jeg hehe:)Uff en mandag uten de jentene det blir rart
Gjest GreenSky Skrevet 4. mai 2004 #7 Skrevet 4. mai 2004 men er det flere en meg som syntes at slutten var for lykkelig? Jeg syntes den brøyt med det tragi-komisk-satirikse imaget som serien har hatt tidligere.
Gjest Catwoman Skrevet 4. mai 2004 #9 Skrevet 4. mai 2004 Og endelig fikk vi vite navnet på Mr. Big. jepp, det tenkte jeg og. Har alltid lurt påå hvorfor de bestandig har kalt han med etternavn. Det eneste som var synd var at samantha ikke sa de tre små ordene :-) det er jeg enig. Ventet på at hun skulle si de. Men jeg syns det var en flott slutt :-) Fikk frysninger et par ganger, og holdt på å begynne å gråte ( noe som ikke er vanlig for meg) da Charlotte så bilde av den asiatiske babyen og sa "detter er vår baby"
Gjest 1111 Skrevet 4. mai 2004 #10 Skrevet 4. mai 2004 Jeg er en stooooor SATC-fan, og jeg er kjempelei meg over at det er slutt. må innrømme at det falt noen tårer igår når jeg så den siste episoden. kunne ikke vært finere slutt synes nå jeg ..
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #11 Skrevet 4. mai 2004 Endelig er det over og ut med den dritt serien.... Ikke meningen å fornærme noen men....... Skulle vært litt tynnere også, så hadde hun sluppet å ta røntgen noen gang, hva hun nå enn heter.
Gjest Catwoman Skrevet 4. mai 2004 #12 Skrevet 4. mai 2004 Skulle vært litt tynnere også, så hadde hun sluppet å ta røntgen noen gang, hva hun nå enn heter. hæ? hva mente du med det ?
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #13 Skrevet 4. mai 2004 Hun er jo en smule tynn da..... skulle hun trenge røntgen er det jo ikke nødvendig med en maskin for å se ett brudd. Var bare litt sarkasme!
Gjest Catwoman Skrevet 4. mai 2004 #15 Skrevet 4. mai 2004 Hun er jo en smule tynn da..... skulle hun trenge røntgen er det jo ikke nødvendig med en maskin for å se ett brudd. Var bare litt sarkasme! ok. Bare skjønte ikke hva du mente med det du sa. Men nå skjønner jeg. :-)
birgitte242 Skrevet 4. mai 2004 #16 Skrevet 4. mai 2004 Utrolig nok klarte jeg å sovne fra både oprah og siste episode av satc! Men jeg er i ferd med å laste den ned nå så snart...
snexi Skrevet 4. mai 2004 #17 Skrevet 4. mai 2004 Jeg er en stooooor SATC-fan' date= og jeg er kjempelei meg over at det er slutt. må innrømme at det falt noen tårer igår når jeg så den siste episoden. kunne ikke vært finere slutt synes nå jeg .. Helt enig med deg Lilleputt. Til og med mannen måtte se denne episoden. Er ikke det denne slutten vi har ventet på da jenter? (Må jo innrømme at han er litt sexy han Mr Big :oops: )
Gjest 1111 Skrevet 4. mai 2004 #18 Skrevet 4. mai 2004 Er i alle fall den slutten jeg har ventet på :-) Carrie hører sammen med Mr Big og ingen andre! Sa du sexy? :oops:
snexi Skrevet 4. mai 2004 #19 Skrevet 4. mai 2004 Er i alle fall den slutten jeg har ventet på :-) Carrie hører sammen med Mr Big og ingen andre! Sa du sexy? :oops: Eh... Litt så. Er litt svak for mørke menn jeg da :oops:
Tusseline Skrevet 4. mai 2004 #20 Skrevet 4. mai 2004 ps. det heter sex and the city JA! Slike ting kan jeg irritere meg grønn over :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå