Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg en ny mobil. Har abbonement fra Chess, men vurderer å kjøpe mobil fra butikk. Hvordan blir det da med sim-kort? Må ha nytt, fordi det krever mikro-sim på den mobilen jeg ønsker. Kan jeg få tak i sim-kort fra Chess på butikk, eller må jeg ta det via Chess, slik at jeg teknisk sett ikke kan ta i bruk mobilen med det samme jeg kjøper den?

Anonymous poster hash: 00b80...9f2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må sikkert ta det via Chess. Men du kan da bestille simkortet før du kjøper mobilen ? :) Så kan du kjøpe mobilen når du har fått simkortet :)

Anonymous poster hash: ba86e...919
Skrevet

Ja, det kan jeg jo. Er bare det at jeg skulle hatt det i orden i morgen. Men men, får vente noen dager på sim-kort da.

Takk for svar :)

Skrevet

Klipp det til sim-kortet du allerede har. Skal du senere kjøpe en mobil med nano-sim eller vanlig standard sim igjen, kan du bare putte det i en liten dings og gjøre det større igjen. :)

Jeg brukte denne da jeg gikk fra mikro-sim til nano, og det funket utmerket!
Kjempeenkelt og praktisk.

Skrevet

Det skal finnes maler til å klippe simkortet sitt i en størrelsen du trenger på din nye telefon. Det fungerer ikke i lengden, men som en midlertidig løsning i noen dager fungerer det fint :) Det gjorde ivertfall jeg!

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg en ny mobil. Har abbonement fra Chess, men vurderer å kjøpe mobil fra butikk. Hvordan blir det da med sim-kort? Må ha nytt, fordi det krever mikro-sim på den mobilen jeg ønsker. Kan jeg få tak i sim-kort fra Chess på butikk, eller må jeg ta det via Chess, slik at jeg teknisk sett ikke kan ta i bruk mobilen med det samme jeg kjøper den?

Har ikke Chess en mobilbutikk på nett? Om du likevel skal holde deg til Chess kan du kanskje få en "sponset" en derifra, og spare noen kroner.

Skrevet

Hos Chess er mobilene noen hundrelapper dyrere enn hos andre. Så det er ingenting å spare der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...