Gå til innhold

Michael Kors veske

Anbefalte innlegg

Gjest co_sette
Skrevet

Planlegger å kjøpe meg en Michael Kors veske og har forelsket meg i denne svarte og hvite.. men siden dette er en ganske dyr veske, ihvertfall for meg, vil jeg veldig gjerne ha noe som varer, som jeg ikke blir lei av osv.

burde jeg da går for denne? de andre alternativene er svart eller beige

post-72610-0-77426700-1382893817_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er den lagd av plastikk eller skinn?

Gjest co_sette
Skrevet

er den lagd av plastikk eller skinn?

skinn

Skrevet

Jeg har ikke den i hvit så vet ikke hvordan den er mtp flekker og merker, men har tre MK vesker i mørkere farger. Holdbarheten er super, og de tåler litt slitasje, regn og bruk. Jeg er ikke flink med veskene mine, særlig ikke de største MK veskene som gjerne blir stående på gulvet og dratt med som reiseveske på fly.

Når det kommer til prisen burde du få noen til å kjøpe med fra USA. Jeg har kjøpt alle mine der, og prisen er bortimot halvparten av i Norge + mva fradrag dersom du kjøper i riktig stat.

Skrevet

Jeg elsker Michael Kors veskene. Personlig er jeg mest fan av Hamilton og Jet set <3 Den var fin den du vil ha også, men syns kanskje du burde bestemt deg for en av fargene. Spesielt siden du selv sier du ikke vil bli lei av en såpass dyr veske. Da ville jeg valgt enten svart eller hvit. Svart passer jo til alt, hvit føler jeg er litt mer sånn "harry", men det er jo alt opp til hvilken smak du har selv! Michael Kors har jo såå mye fint :rodmer:

Skrevet

ah.. jeg kjøpte meg nylig en selma medium messenger i mørkebrun, og hittil er jeg veldig fornøyd med den. den rommer overraskende mye, går til det meste og tåler regn som Athene har nevnt her. det er min første designerveske, og jeg angrer ikke et sekund på at jeg la igjen så mye penger i den! bilde:

http://www.sgbagmall.com/images/item1/13783123601_11595.jpg

Gjest co_sette
Skrevet

Takk for mange gode svar :) har nok etterhvert bestemt meg for å gå for den "originale" planen å gå for denne:

post-72610-4675_thumb.jpg

Skrevet

DNKN ER MYE BEDRE ALTERNATIV. De er finere også syntes jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...