Oslokvinne12345 Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg mottar overgangsstønad fordi jeg går på skole og kjæresten min og jeg har pratet om at han skal flytte inn hos oss men det har vi ikke råd til om jeg mister overgangsstønaden. Fra vi flytter sammen og melder fra, kan jeg motta overgangsstønad i et år? Og dobbel barnetrygd?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Er kjæresten far til barnet? Om han er det har du ikke rett på overgangsstønad i det hele tatt, men om han ikke er det kan dere flytte sammen (du MÅ melde fra ja) og du kan da motta overgangsstønad og andre enslig forsørger stønader i inntil 12 mnd..... Anonymous poster hash: 0eba0...b4b
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Er kjæresten far til barnet? Om han er det har du ikke rett på overgangsstønad i det hele tatt, men om han ikke er det kan dere flytte sammen (du MÅ melde fra ja) og du kan da motta overgangsstønad og andre enslig forsørger stønader i inntil 12 mnd..... Anonymous poster hash: 0eba0...b4b Han er ikke far til barnet, og vi skal melde fra. Takk for svar :-)Anonymous poster hash: 1e9d2...7ff
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Er kjæresten far til barnet? Om han er det har du ikke rett på overgangsstønad i det hele tatt, men om han ikke er det kan dere flytte sammen (du MÅ melde fra ja) og du kan da motta overgangsstønad og andre enslig forsørger stønader i inntil 12 mnd..... Anonymous poster hash: 0eba0...b4b Han er ikke far til barnet, og vi skal melde fra. Takk for svar :-)Anonymous poster hash: 1e9d2...7ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå