Gå til innhold

Skal dere ha nye ringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan!

Lurer på om dere som er forlovet skal ha nye ringer?. Vi har veldig lyst på nye ringer, men vet ikke helt om vi skal ha det enda. Og hvis vi skal ha nye ringer så har vi lyst til å sette de på i kirken. Hva skal dere?.

Blir det dumt å sette de på i kirken i og med at vi er forlovet og har gått med ring. Blir jo isåfall en ny ring for en ny tid liksom icon_smile.gif.

Vi har sett på disse ringene, sambo en uten sten og jeg med en sten (og kan sette inn flere).

http://www.gullsmedbrekke.no/images/pan-ringer2.jpg

Klem fra Zip

galleri.gif 28. desember 20021212[ Dette Innlegg er endret av: Zip den 2002-06-12 12:56 ]

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vi skal ikke ha nye ringer. Har vært forlovet i over 2 år, så det blir litt teit syntes vi å ta av oss ringen for så å ta på oss noen nye, skal bare få inn bryllupsdatoen i de vi har.

On 2002-06-12 12:53, Zip wrote:

Heisan!

Lurer på om dere som er forlovet skal ha nye ringer?. Vi har veldig lyst på nye ringer, men vet ikke helt om vi skal ha det enda. Og hvis vi skal ha nye ringer så har vi lyst til å sette de på i kirken. Hva skal dere?.  

Blir det dumt å sette de på i kirken i og med at vi er forlovet og har gått med ring. Blir jo isåfall en ny ring for en ny tid liksom icon_smile.gif.  

Vi har sett på disse ringene, sambo en uten sten og jeg med en sten (og kan sette inn flere).  

http://www.gullsmedbrekke.no/images/pan-ringer2.jpg

Klem fra Zip

galleri.gif 28. desember 2002

[ Dette Innlegg er endret av: Zip den 2002-06-12 12:56 ]

Skrevet

Vi skal også bruke forlovelsesringene våre (forlova oss for 1 1/2 år sidan). Skal gravere inn bryllupsdatoen også, så då må vi jo nesten sette dei "nye" ringane på oss i kirka icon_smile.gif

Linda ~Septemberbrud~

http://home.no/lindav/bryllup.html

Skrevet

Vi skal ha nye ringer. Min tilkommende har en inngiftet gullsmed i familien og hun har laget vanlige glatte gullringer til oss, 5 mm brede med diamant i min. Hun har også laget en glatt ring (3 mm) til min datter, for hun 'gifter seg' jo til å bli forsørget av min tilkommende mann siden hun bor sammen med oss.

Vi skal ha en liten seremoniell happening i kirken hvor vi alle tre setter ringene på. Vet ikke helt hvordan, men min bror (som er presten) bor i USA så han har sikkert masse gode ideer.

Skrevet

Vi tenkte å kjøpe oss nye ringer til bryllupet da vi kjøpte ringer til forlovelsen. Vi har enkle gullringer med bare en liten pyntebord i kanten. Men nå ser jeg ikke helt poenget. Vi liker ringene, og ønsker uansett enkle ringer som ser ut som gifteringer (Ikke kan tas for vanlig ring), så jeg tror vi bare får dem pusset og graverer inn datoen etter forlovelsesdatoen. Det er fint plass til det, og det er jo litt kos å ha begge datoene.

Skrevet

Vi har bestillt nye ringer, helt glatte 5mm. Kjempefine,spør du meg :D

Et lite tips helt utenom tema: Gå inn på hjemmesiden til "lindav" (hun har skrevet et innlegg lenger opp under dette tema). Siden var bare helt fatastisk.

Skrevet

Vi skal ha nye ringer, har en type snorre ringer fra før, og nå har vi bestilt en annen type. Er nemlig så forelsket i de ringene....... :P

Skrevet

Vi skal ikke ha nye ringer. Vi bare "fresher" opp de gamle, vi..... :D :D :D . Synes det er så greit, atte.

Skrevet

Vi skal ha nye ringer. Kjöpte helt enkle forlovelsesringer, med det for öye at vi skulle heller legge litt mer i det når vi giftet oss. Har derfor kostet på oss noe mer spesielt for bryllupet. Eneste plass jeg kan finne bilder av disse med den inskripsjonen vi har er på ebay:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...&item=878910412

Vi bärer forlovelsesringene på höyre hånd, mens gifteringene går på venstre hånd, så de gamle ringene blir der fortsatt etter at vi har giftet oss.

Angelina

Skrevet

Ja,vi skal ha nye ringer.

Forlovelsesringene våre er flott nok de,men vi hadde begge lyst på litt bredere og dyrere ringer.

Vi har kjøpt klassiske gifteringer som er 5.5mm brede.

:) Ismen :)

Skrevet

Vi kommer til å kjøpe nye ringer. Har funnet ringene vi skal ha. Grunnen til det er at vi ville ha nye ringer da det er på en måte en ny epoke i livet vårt. Vi kommer til å bære forlovelsesringene på venstre hånd og gifte ringene på høyre hånd. :)

Skrevet

Vi kjem til å kjøpe nye ringar. Forlovelses-ringane vi går med no er veldig "ruglete" og blir fryktelig fort skitne, fulle av såperestar, støv, olje og kva det no er alt saman. Vi vil ha heilt glatte, litt breie gifteringar til å gå med resten av livet!

Skrevet

Vi skal bruke forlovelsesringene,vi liker dem kjempegodt :D men skal selvsagt få gravert inn datoen på bryllupsdagen vår :D

Skrevet

Vi skal ha nye ringer, men så var det kun jeg som hadde forlovelsesring også, og den så ikke ut som en giftering. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...