Gå til innhold

Du blir utsatt for en blotter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. Som står og onanerer. Anmelder du det?

Anonymous poster hash: 836e6...943

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt. Også ler jeg meg ihjel.

Anonymous poster hash: a0f3e...b11
  • Liker 3
Skrevet

Tar bilde og legger ut på Internett.

Anonymous poster hash: 4cd9b...17f
  • Liker 1
Skrevet

jeg kommer til å tvinge frem en høy latter. går jeg sammen med noen andre skal jeg se på de å måle opp en liten lengde mellom fingrene å peke på han etterpå for så å le mer. SÅ skal jeg annmelde han :P

Anonymous poster hash: ff339...58d
Skrevet

Godt mulig jeg gir ham et solid spark i ballene! Med skotuppen!

Anonymous poster hash: 770b2...99a
Skrevet

På badestrender har jeg ringt politiet. Men de andre gangene, har jeg droppa det. Er det barn i nærheten, så ringer man så klart politiet.

Anonymous poster hash: 199f3...532
Skrevet

Jeg hadde blitt livredd. Er det noe jeg er redd for, så er det blottere. Tør ikke gå i skogen en gang pga det.. :jolie: Man vet jo ikke om de har tenkt å drepe og voldta deg lissom.

Anonymous poster hash: 3d543...2b6
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ble det en gang. Anmeldte det ikke av flere grunner. Tok beina på nakken og løp som juling.

Skrevet

Jeg imponert over dere som aldri har møtt en blotter i sitt liv. Jeg har møtt veldig mange. Og det er like kjip hver eneste gang. Og de er alle forskjellige. Gamle, unge, norske, utenlandske - men en ting er felles og det er at de er møkkafolk!!

Anonymous poster hash: 199f3...532
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

klart eg hadde anmeldt.

også hadde eg peika på kuken og ledd rått

Skrevet

Leste om ei på 12-13 år som ble utsatt for blotting. Han løp vekk da hun fikk latterkrampe:-p Hvis jeg husker det rett:-p

• Liker 1
Skrevet

haha var mange av dem da jeg vokste opp.Stod spesielt under bruer ved buss/tog holderplasser

Husker venninna mi og jeg fikk latterkrampe.Hylte og flira ,for det var den styggeste mest lilla pikken vi hadde sett. ( vi var 16år og ikke sett så mange )

Mannen ble sur og snurpa igjen jakka.

Men ,mange har blitt kjeppjaget fra kjente steder. Politiet var jo håpløst å få tak i på kort tid.Dette var før mobilen ble oppfunnet :P

Skrevet

Jeg hadde anmeldt, ja. Dumt hvis det plutselig er barn som støter på noe sånt.

Skrevet

Godt mulig jeg gir ham et solid spark i ballene! Med skotuppen!

Anonymous poster hash: 770b2...99a

Kvinners stygge voldelige natur viser nok en gang sitt stygge tryne ja.

Hva hadde du gjort med denne serieblotteren da:

http://nudeinoslo.blogg.no

Skrevet

Ja jeg anmeldte han men først sa jeg til blotteren: E det nokke å vise frem da, den lille der? og lo en hes latter:)

Skrevet

Jeg har aldri møtt noen ute, men ble av og til utsatt for dem på jobb i butikken jeg jobbet i. En arbeidskollega tok en fyr i å runke bak et klesstativ, og i det hun oppfattet hva han holdt på med kom han i hånda si, slurpet det i seg og stakk av. Jeg har selv ved flere anledninger måttet kaste ut onanerende mannfolk.

• Liker 1
Skrevet

Kvinners stygge voldelige natur viser nok en gang sitt stygge tryne ja.

Hva hadde du gjort med denne serieblotteren da:

http://nudeinoslo.blogg.no

Anmeldt. Likestilling vettu, kan ikke være andre regler for pene damer enn for gamlinger med lilla minipikker.

Dessuten setter jeg særdeles liten pris på at hun gnir fittesaften sin utover offentlige benker og statuer.

Anonymous poster hash: 5551d...808

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...