Gå til innhold

Noen som skal gå ned 5-10 kg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heiii, mitt mål er å gå ned 10 kg til jul, men jeg er så flink til å gi opp, spesielt i helger. Er det noen som har samme mål, og som vil støtte meg og dele sine retter noen dager, så kan vi støtte hverandre og holde motivasjonen oppe!

Noen med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er flere aktive tråder her om "ned 5 kg før jul" og "10 kg før jul". Bare se de første to sidene.

Anonymous poster hash: 6adb5...68a
Skrevet

Jeg skal ned fem kilo nå i første omgang :)

Anonymous poster hash: ed413...877
Skrevet

Heiii, mitt mål er å gå ned 10 kg til jul, men jeg er så flink til å gi opp, spesielt i helger. Er det noen som har samme mål, og som vil støtte meg og dele sine retter noen dager, så kan vi støtte hverandre og holde motivasjonen oppe!

Noen med?

10kg frem til jul høres litt mye ut om du har tenkt å gjøre det på en sunn måte. Om du også sliter med å holde fokus på slanking er det mye bedre å ha ett lavere mål, som faktisk kan være reelt for deg.

Skrevet

10kg frem til jul høres litt mye ut om du har tenkt å gjøre det på en sunn måte. Om du også sliter med å holde fokus på slanking er det mye bedre å ha ett lavere mål, som faktisk kan være reelt for deg.

6 kg hadde vært greit, men jeg vil ikke ha noen sultediett, men siden kroppen min er vandt til usunnmat, så vil jeg nok gå ned ved å spise normal mat, og deretter kan jeg spise sunn mat

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir med! har 10 kg til der jeg var før jeg var gravid...

Skrevet

6 kg hadde vært greit, men jeg vil ikke ha noen sultediett, men siden kroppen min er vandt til usunnmat, så vil jeg nok gå ned ved å spise normal mat, og deretter kan jeg spise sunn mat

Hvorfor ikke bare begynne å spise sunn mat fortest mulig?

Skrevet

Hvorfor ikke bare begynne å spise sunn mat fortest mulig?

sant det, begyner imorra!

Skrevet

Hei! Jeg er med, var med i en lignende tråd for ikke lenge siden, men den døde helt ut! Så jeg prøver igjen og håper denne holder seg aktiv :-)

Jeg skal ned 5 kg.

Skal vi ha veiedag på fredager ?

Skrevet

Vil ned til 45, kg så ned 6 kg.

Hvor høy er du ?

Skrevet

Hei!

Jeg er med! Skal også ned 10 kg til jul! Veier 70 kg så skal ned til 60 kg :laugh:

Veeeldig kort tid, men det kan vi klare!

Hva sier dere til at vi har veiedag hver søndag? :P

Skrevet

Hei!

Jeg er med! Skal også ned 10 kg til jul! Veier 70 kg så skal ned til 60 kg :laugh:

Veeeldig kort tid, men det kan vi klare!

Hva sier dere til at vi har veiedag hver søndag? :P

Hvorfor vil du ikke heller slanke deg på en sunn måte?

• Liker 1
Skrevet

10 kg på litt under 2 måneder er ikke sunt, det er faktisk mye verre å stresse kroppen slik enn å være litt overvektig og heller justere kosthold og treningsrutiner gradvis.

Kutt ut alt usunt, og tren, så kommer forandringene over tid og forblir.

Anonymous poster hash: f6e30...b9b
  • Liker 1
Skrevet

Jeg skal også ned 10kg, fra 70kg til 60kg:) Men tror nok jeg satser på 5kg før jul, selv om 10kg hadde vært deilig, så er det for mye for meg i alle fall. Og vekten viste 69,5kg i dag :danse:

Anonymous poster hash: fd350...35f
  • Liker 1
Skrevet

Jeg skal også ned 10kg, fra 70kg til 60kg:) Men tror nok jeg satser på 5kg før jul, selv om 10kg hadde vært deilig, så er det for mye for meg i alle fall. Og vekten viste 69,5kg i dag :danse:

Anonymous poster hash: fd350...35f

5kg er et mye sunnere og realistisk mål enn 10kg :)

Lykke til.

• Liker 1
Skrevet

Jeg går for 10 kg, så får vi se hva som skjer på veien dit :)

Skrevet

10 kilo innen jul er vel mye. Synes heller du bør satse på 3-5 kilo. Hvis du skal klare det, må du ikke skeie ut i helgene eller drikke alkohol. Vær streng med deg selv, og husk at det kun er den første uka/ to ukene som er verst, så kommer du inn i en rutine :) Hold deg til 500-1000 kcal pr dag, ut ifra hva hvor mye du spiser til vanlig, eller hvor tung du er fra før. Husk at jo mindre kcal, jo fortere går du ned. Ikke lur deg selv med f.eks dressing, fløte i kaffen eller halsdrops med sukker. Stikkord: knekkebrød, havregryn, lette meieriprodukter, skinkepålegg, frukt og bær, kesam, cottage cheese, yoghurt, kylling, grønnsaker, salat, fisk osv. Er så mye sunt som er godt! Lykke til :)

Skrevet

500-1000 kalorier er latterlig lite, bedre å trene og spise sunne regelmessige måltider. Da går man ned i vekt på en sunn måte fremfor å sulte. Med så lite kalorier klarer man ikke å yte i trening engang.

Anonymous poster hash: f6e30...b9b
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...