Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mottar overgangsstønad fordi jeg går på skole og kjæresten min og jeg har pratet om at han skal flytte inn hos oss men det har vi ikke råd til om jeg mister overgangsstønaden. Fra vi flytter sammen og melder fra, kan jeg motta overgangsstønad i et år? Og dobbel barnetrygd?

Anonymous poster hash: a70e0...5a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo skaffe deg en jobb - og han også

Anonymous poster hash: d053c...862
Skrevet

Er kjæresten din far til barnet?

Anonymous poster hash: 1a5cd...81a

Skrevet

Du kan jo skaffe deg en jobb - og han også Anonymous poster hash: d053c...862

Det er flott at man får mulighet til utdannelse.

Det er hjelp til selvhjelp når det kommer til unge aleneforsørgere.

Anonymous poster hash: 1a5cd...81a

Skrevet

Hvis kjæresten din ikke er far til barnet og reglene ikke har endret seg så får du OS og dobbel barnetrygd i et år fra dere flytta sammen.

Skrevet

Jeg mottar overgangsstønad fordi jeg går på skole og kjæresten min og jeg har pratet om at han skal flytte inn hos oss men det har vi ikke råd til om jeg mister overgangsstønaden. Fra vi flytter sammen og melder fra, kan jeg motta overgangsstønad i et år? Og dobbel barnetrygd?

Hvis kjæresten din ikke er far til barnet, så stemmer det du sier. Er han far til barnet, skal du egentlig ikke motta OS nå heller.

Skrevet

Du kan jo skaffe deg en jobb - og han også

Anonymous poster hash: d053c...862

Han har jobb, men han tjener ikke veldig mye, har ca igjen 16000 etter skatt, så vi trenger to inntekter. Jeg er ferdig på skolen våren 2015 så hvis det stemmer at jeg får overgangsstønad de tolv første månedene vi bor sammen så blir det ikke mange månedene uten to inntekter. Ts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...