Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Etter mange anbefalinger her inne på Kerastase, kjøpte jeg flere podukter. Jeg har slitt hår/tørt i lengdene, så jeg kjøpte Sathin bath 2. Denne shampooen gjør håret mitt så utrolig fort tungt og fett i bunnen! Etter en dag MÅ jeg vaske håret mitt igjen, virker som om det er flere dager siden sist. Hva skal jeg forsøke nå - noen forslag? SP, Redken?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Du har sannsynligvis kjøpt feil shampo til ditt hår; Kerastase Nutritive er beregnet for tørt hår. Håret kan være slitt uten å være tørt, og da vil du få slike resultater du beskriver.

Snakk med en frisør og la h*n finne riktige produkter for deg! Selv om det er billig på Lookfantastic, er bomkjøp dyre i lengden.

Gjest Xavia
Skrevet

Enig med Etheral. Du har nok dessverre fått tak i feil produkt til ditt hår, for Kerastase er virkelig et bra produkt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva tror du jeg kunne prøvd fra Kerastase da? Kan gi det et nytt forøk jeg. Er ingen frisører i nærheten her som fører dette merket.

Gjest Ethereal
Skrevet

Volum-serien er bra, den finnes i flere versjoner. Ellers er Resistance bra hvis håret ditt er virkelig slitt, men du kan fort få samme effekt hvis det blir "for mye" for håret.

Gjest Anonymous
Skrevet
Etter mange anbefalinger her inne på Kerastase' date=' kjøpte jeg flere podukter. Jeg har slitt hår/tørt i lengdene, så jeg kjøpte Sathin bath 2. Denne shampooen gjør håret mitt så utrolig fort tungt og fett i bunnen! Etter en dag MÅ jeg vaske håret mitt igjen, virker som om det er flere dager siden sist. Hva skal jeg forsøke nå - noen forslag? SP, Redken?[/quote']

Da må du selvfølgeilig bruke en annen sjampo i hodebunnen.

Skrevet

Sikker på at du ikke trenger en shampo som inneholder protein framfor en som gir fuktighet? På det området er vel Redken gode, So long er den jeg er blitt anbefalt.

Skrevet

kerastase er superbra :heiajente:

Men får du feil funker det jo ikke :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...