heiduderborte Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Han irriterer meg--> jeg blir sint--> går ut over familien Han skal bestemme alt jeg gjør, jeg får ikke slappe av! jeg må gjøre ditt og datt, og dessuten, er jeg ikke velkommen i den uka jeg er hos pappa. Stesøstra mi derrimot.. hun får lov til alt, være der så mye hun vil, og hun er 23 år... jeg er kun 16! og ja hun bor der mer enn meg, selvom hun egentlig har flyttet. Mamma er helt rolig og får ikke sagt noe, hun ber meg om å godta at han er sånn han er.. men det funker ikke for meg, for han respekterer ikke den jeg er ! Hva skal jeg gjøre? skjønner ikke engang hvorfor jeg spør, jeg har jo prøvd alt.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Du får ikke komme på besøk når du har pappauke`````??? 1
heiduderborte Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2013 Du får ikke komme på besøk når du har pappauke`````??? ja.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 ja. Det er da ikke han som bestemmer det, det er jo ditt hjem.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 Si til mamma at du ikke føler deg velkommen, og vurderer å flytte permanent til faren din. Kanskje hun våkner opp da. Anonymous poster hash: f5883...3a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå