Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Nrk1 kl. 21:25. Jeg skal se på! ...og her kan vi diskutere hva vi har sett fremover. Endret 27. oktober 2013 av Hoppetaujenta
Juvel Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Er dette første episoden? Jeg har bare fulgt med på nett
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2013 Eh...første episoden i sesong fire. Den var mørk, episoden i går. Liker den kjempegodt!
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #5 Skrevet 11. november 2013 Eh...første episoden i sesong fire. Den var mørk, episoden i går. Liker den kjempegodt! Ble ganske mørkt til slutt i går også. Stakkars Anna Han høye mørke virker litt for interessert i Mary til å være en forlovet mann. Hva tror dere om den gifte elskeren til Edith, kan det forholdet ende bra? Anonymous poster hash: f95e8...b46 1
Magnifique Skrevet 11. november 2013 #6 Skrevet 11. november 2013 Hei. Gleder meg til ny sesong nå! Huff, hadde en veldig dårlig magefølelse på han ene kammertjeneren igår, og det viste seg å stemme. For en stygg fyr! Stakkars Anna.. Lurer på hvordan det kommer til å gå med henne. Jeg håper virkelig på Edith og han mannen, men jeg har desv en litt dårlig følelse. Men en jeg virkelig håper at finner lykken, er Daisy. Stakkars, får helt vondt av henne. Hun er jo kjempesøt, men det er visst få gutter som legger merke til henne.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #7 Skrevet 11. november 2013 Hei. Gleder meg til ny sesong nå! Huff, hadde en veldig dårlig magefølelse på han ene kammertjeneren igår, og det viste seg å stemme. For en stygg fyr! Stakkars Anna.. Lurer på hvordan det kommer til å gå med henne. Jeg håper virkelig på Edith og han mannen, men jeg har desv en litt dårlig følelse. Men en jeg virkelig håper at finner lykken, er Daisy. Stakkars, får helt vondt av henne. Hun er jo kjempesøt, men det er visst få gutter som legger merke til henne. De har planer om å reise til Tyskland, og jeg tenker på at 2. verdenskrig er i vente, med Hitler til makten før det. Men jeg sjekket, og ved starten av denne sesongen er det 1922, så det er jo en stund før. Først kommer 1929, men det er også noen år frem... Anonymous poster hash: 04d9b...f5e
Magnifique Skrevet 11. november 2013 #8 Skrevet 11. november 2013 De har planer om å reise til Tyskland, og jeg tenker på at 2. verdenskrig er i vente, med Hitler til makten før det. Men jeg sjekket, og ved starten av denne sesongen er det 1922, så det er jo en stund før. Først kommer 1929, men det er også noen år frem... Anonymous poster hash: 04d9b...f5e Ja, det sant. Men jeg tenker også at det er en stund til, og det skjer nok mye i mellomtiden. Vi får bare vente og se, og ikke minst: håpe på det beste!
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #9 Skrevet 12. november 2013 Håper ikke de skal bruke mye tid på at Anna blir gravid, det er så oppbrukt. Håper heller hun kan få problemer med intimgrensene og ikke klarer å kle fruene. Håper ikke Tom reiser noe sted. Anonymous poster hash: 1af01...df9
makkapakka Skrevet 12. november 2013 #10 Skrevet 12. november 2013 Dystert det har blitt i serien, men jeg følger med. De er ute etter å få noe på Anna denne gangen Så blir det vel kjærlighetsdrama med Mary og han nye Edith klarer seg hun har jo vært dramatisk hele veien. Liker faktisk best gamla
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #11 Skrevet 12. november 2013 De har planer om å reise til Tyskland, og jeg tenker på at 2. verdenskrig er i vente, med Hitler til makten før det. Men jeg sjekket, og ved starten av denne sesongen er det 1922, så det er jo en stund før. Først kommer 1929, men det er også noen år frem... Anonymous poster hash: 04d9b...f5e Jeg tenkte også på hvor lite smart det er å flytte til Tyskland i mellomkrigstiden. Men klart, de vet jo ikke at de lever i mellomkrigstiden. Dystert det har blitt i serien, men jeg følger med. De er ute etter å få noe på Anna denne gangen Så blir det vel kjærlighetsdrama med Mary og han nye Edith klarer seg hun har jo vært dramatisk hele veien. Liker faktisk best gamla Gamla er best! Anonymous poster hash: f95e8...b46 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2013 Forfatter #12 Skrevet 12. november 2013 Men klart, de vet jo ikke at de lever i mellomkrigstiden. Anonymous poster hash: f95e8...b46 Jovisst gjør de det,- det står i manus!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå