Gå til innhold

Hvilke kroppdeler skjuler du og hvilke kroppsdeler fremhever du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor?

Jeg skjuler eller prøver å nedtone lårene og hoftene. De er altfor brede :(

Jeg fremhever lengden på bena :)

Anonymous poster hash: 264b7...09a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fremhever midje og fasong. Bruker helst mørke bukser, da jeg har brede hofter, som ikke trenger å se større ut.

Skrevet

midje, lår før, helt til mamma sa jeg hadde begynt å legge på meg :( den hora, ho er 1000 ganger større enn meg..

• Liker 2
Skrevet

Fremhever: Magen og leggene.

Skjuler: Armene

Anonymous poster hash: 06333...d2a
Skrevet

Fremhever midje og fasong. Bruker helst mørke bukser, da jeg har brede hofter, som ikke trenger å se større ut.

Jeg bruker også mørke bukser eller bjelleformede skjørt :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Føler ikke jeg trenger å gjemme noe som helst, men pleier fremheve livet og de flotte bena mine :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er egentlig den perfekte kleshengeren pga min kroppsfasong, men føler selv min midje er litt for bred i forhold til hoftene, men det synes ikke når jeg bruker vanlige gensere. Passer egentlig i det meste jeg, og det ser veldig bra ut om jeg bruker kjoler som går inn i midjen. Vil og fremheve rumpa da, for jeg er stolt over den :)

Anonymous poster hash: affca...5e5
Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg skjuler nederste delen av magen. Fremhever midjen og beina.

Skrevet

Jeg dekker ofte til ryggen min. Den er full av føflekker.

Ellers så liker jeg å fremheve midjen min^_^

Skrevet

Jeg prøver vel egentlig ikke å skjule noe, men bruker nesten aldri dype utringninger. Jeg synes det er mye finere på jenter med små pupper.

Fremhever beina, midjen og rumpa.

• Liker 1
Skrevet

Jeg prøver vel egentlig ikke å skjule noe, men bruker nesten aldri dype utringninger. Jeg synes det er mye finere på jenter med små pupper.

Fremhever beina, midjen og rumpa.

Jeg syns det er finest på store bryster jeg da!

Skrevet

Fremhever skuldre, armer, pupper, legger og midje. Skjuler mage, rumpe.

Skrevet

midje, lår før, helt til mamma sa jeg hadde begynt å legge på meg :( den hora, ho er 1000 ganger større enn meg..

Mamma sa til meg da jeg var 12-13 år at jeg hadde stor mage. Hu skulle hatt bank!

• Liker 1
Skrevet

Vekk med mage, frem med armer

Skrevet

Mamma sa til meg da jeg var 12-13 år at jeg hadde stor mage. Hu skulle hatt bank!

Ja! tenk at den man elsker mest av alle greier å ødelegge deg sånn.

Skrevet

Prøver ikke å skjule noe egentlig.. Prøver å fremheve ansiktet og håret mitt. Ellers så får det andre bare bli som det blir. Prøver kanskje å skjule sideflesket og magen.

Skrevet

Ja! tenk at den man elsker mest av alle greier å ødelegge deg sånn.

Pappa sa at jeg begynte å få stor mage da jeg var 9 år ellernoe. Den var stor og rar, noe jeg visste veldig fint selv. Men kroppen min vokste seg til den også.

Skrevet

Pappa sa at jeg begynte å få stor mage da jeg var 9 år ellernoe. Den var stor og rar, noe jeg visste veldig fint selv. Men kroppen min vokste seg til den også.

Jeg blir så frustrert. Pappa, stefar og vennine sier jeg må legge på meg. Mamma sier det motsatte! idag sa hun: ingen middag på deg imorgen gitt!

Hun greier ikke takle at jeg faktisk er i puberteten, jeg ble jo kjempeglad for å få pupper og litt rompe, hun vil at jeg skal være som da jeg var 12 år! og da sa folk til meg at jeg var stygt tynn, også begynte jeg å trene, og ble værre..

Veit da faen jeg. Men jeg trener og spiiser det jeg vil, og tar så mange p-piller jeg bare vil, fuck deg mamma!

Gjest Tigress
Skrevet

Eg vil ikkje eigentleg seie at eg skjuler noko, men eg er låg og muskuløs og kan sjå litt tett og firkanta ut i feil klede, så eg motvirkar det. Eg brukar altså klede som eg ser høgare ut i, og som framhever midja slik at eg ikkje ser ut som ein boks. Og så har eg flott rygg som eg kler av så ofte eg kan, og pene bein frå litt over knea og ned, så eg trivst i høge hæler. Synd beina ikkje toler det så godt, og eg prioriterer å kunne springe, så det blir ein del flate sko. Då framhever eg stussen med fine jeans.

Gjest Raindrops
Skrevet

Fremhever smal midje og lange ben.

Kan ikke komme på noe jeg skjuler konsekvent.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...