Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Nå har det seg sånn at jeg har mistet følelsene for kjæresten min. Han er min første kjæreste og eneste sexpartner, og vi har vært sammen i 3 år i denne uken som kommer (vi er 19 og 21).

Trodde aldri dette skulle skje da jeg hadde sterke følelser for han tidligere, men sånn er det nå blitt. Begynner å føle avsky og irritere meg over alt han gjør, men jeg er jo fortsatt glad i han og jeg vet han elsker meg veldig høyt. Han var utro med meg i rundt 10 mnd av det første året vi var sammen. Jeg oppdaget dette men fortalte det aldri til han, i frykt for at han ville dumpe MEG (wtf??). Så det har jo ikke akkurat vært et bra forhold, og jeg så ofte frem til den dagen jeg skulle greie å stå opp for meg selv og komme meg ut av forholdet. Nå er hvertfall følelsene mine borte, så nå kan det endelig skje.

Jeg vil ut av forholdet så fort som mulig, men dum som jeg er sier jeg at det ikke er noe galt da han spør meg hvorfor jeg er så fraværende. Sier også at jeg elsker han om han sier det til meg først. Vet at det er stygt gjort, men når jeg har sjansen til å ta dette opp med han så feiger jeg ut hver eneste gang. Er redd for at han skal vli veldig lei seg og sint, siden jeg fortsetter å si jeg elsker han osv, selv om jeg egentlig ikke gjør det. Vet at det er det beste å gjøre det slutt både for min del og hans del. Kan dere være så snill å pushe meg i riktig retning? :klaske:

Anonymous poster hash: fe204...ab0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vet fortsatt ikke, etter 2 år, at du vet han var utro?

Du må nok rett og slett si det som det er, tenker jeg. Ikke gå rundt grøten og late som om alt er tipp topp.

Start med å si dere må prate sammen. Så fortelle du han det du veit.
At du likevel holdt sammen med han og fikk det til å fungere.

At du hadde sterke følelser for han, men ikke føler det lengre.

Er jo ikke morsomt å slå opp med noen, men det må vel gjøres av og til det og..

Lykke til!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...