Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #1 Skrevet 4. mai 2004 Hvor lenge sitter fargen dersom man farger vipper og bryn i en hudpleiesalong? Bruker Kolokrem hjemme, men synes fargen forsvinner fort på brynene.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #2 Skrevet 4. mai 2004 Den sitter ikke på lenge enn hjemme i allefall. 2 uker.
SunAndMoon Skrevet 4. mai 2004 #3 Skrevet 4. mai 2004 Når jeg har farget øyevippene mine hos en hudpleier - holder fargen opptil 4 uker. fargen blekner selvfølgelig litt for hver dag som går.. jeg får ikke farge av "kolokrem" og lignende produkter som man kan bruke hjemme - uansett hvor mange ganger jeg har prøvd å farge dem etter hverandre (altså 2 ganger etter hverandre og fortsatt uten farge).. og har heller ikke gjort noe galt (har tynne/korte øyevipper). Jeg farger forresten ikke øyebrynene, så det kan jeg ikke uttale meg om.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #4 Skrevet 4. mai 2004 Den sitter ikke på lenge enn hjemme i allefall. 2 uker. Dette var meg. Og gjelder øyenbryn.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 5. mai 2004 #5 Skrevet 5. mai 2004 Med kolokrem så får jeg farge på brynene, men ikke på vippene. Og det er ganske surt når man har sittet der med sviende, rennende øyne i en halvtime for å få litt farge - og så er de like hvite når man skyller av kremen. Har ikke prøvd salong.
Letti Skrevet 5. mai 2004 #6 Skrevet 5. mai 2004 Jeg har prøvd mange ganger hjemme, men føler at resultatet blir best ved og gjøre det i en salong. Hun jeg går hos lar det sitte på en god stund på vippenen, og det ser nesten ut som jeg har falske vipper når jeg er ferdig. Hvor lenge det sitter kommer helt an på om jeg er i syden og bader mye eller er hjemme og har vanlig dusj og rens av ansiktet. Fargen på bryna sitter gjerne tre til fire uker, men da passer jeg på og farge de før det er godt for lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå