AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Hei! Satte på tape extensions for en måneds tid tilbake, og håret er fra Luxus Hair. Håret er veldig bra osv, men frisøren nevnte at det var så mye hår i hvert feste, så etter jeg hadde vasket det kom det til å bli større og mer fyldig. Det kan du trygt si at det ble! håret ble alt for tykt i forhold til mitt eget hår, så det er ganske unaturlig ut dessverre... For kanskje èn uke siden farget jeg håret mitt (med hjemmefarge), og etter jeg vasket det ut ble håret mitt flatt etterpå! ikke for stort, glansfullt og enkelt og greit helt perfekt - ikke for stort!! Hvorfor ble det sånn, er det fordi det er behandlet eller pga hårkuren? Noen som kan anbefale meg en balsam/shampoo/hårkur som gjør håret mitt sånn igjen? Er evig takknemlig for svar! Anonymous poster hash: 51ec1...33a
jente:_16 Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 TS her igjen. Håret er foresten umulig å rette iom at det er så tykt i forhold til mitt eget.. blir alltid bølget nederst fordi det er så tykt og helt rettklipt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå