AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Nå er der 3 mnd siden jeg og kjæresten begynte å date, og vi ble sammen ganske raskt etter vi begynte å date egentlig. Jeg vil gjerne møte foreldrene hans og at han kan bli med meg til foreldrene mine en helg engang. Det er noen uker siden sist at jeg sa at jeg gjerne vil møte foreldrene hans snart, og da svarte han litt uklart, men mente jo at han helt klart vil at jeg skal møte dem etterhvert, men kanskje ikke helt enda (han sa det ikke sånn, men det er sånn jeg forstod det). Hans foreldre har også mast veldig om å få møte meg, og de vet alt om meg. Men jeg vet ikke helt jeg om jeg skal "mase" på han, for jeg vil ikke at han skal føle at jeg presser han til noe. Forholdet vårt er offisielt også, og som sagt så sier han at han gjerne vil at jeg skal møte dem. Grunnen til at jeg har lyst til å møte dem er jo at jeg vil gjerne bli kjent med familien hans, mens det kanskje virker som om at han trives best å være her jeg bor (han er her hele tiden nesten) og at det kanskje kan være grunnen til at han ikke har dratt meg med hjem til foreldrene hans enda. Jeg vet ikke hva jeg spør etter her, men lurer på om noen kan komme med noen tanker. Skal jeg si hva jeg tenker om det og at jeg har gjerne lyst å møte dem snart (jeg mener altså kanskje innen en måned i stedet for om et år) og spørre hvorfor han føler at han ikke vil at jeg skal møte dem enda, eller skal jeg bare vente til han selv sier at han vil at jeg skal møte dem? Det virker som om at vi har snakket veldig mye om dette, men jeg har kun tatt det opp en gang. Anonymous poster hash: 1f992...ff6
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg møtte ikke foreldrene til min nåværende x før etter.. tja, 4 mnd som kjærester. Ta det med ro, ikke prat mer om det, ta det som det kommer. Anonymous poster hash: 084c3...516
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg møtte ikke foreldrene til min nåværende x før etter.. tja, 4 mnd som kjærester. Ta det med ro, ikke prat mer om det, ta det som det kommer. Anonymous poster hash: 084c3...516 Ja, og om kun noen uker så er det jo 4 mnd Jeg tar det med ro, men jeg synes det er koselig å være der foreldrene hans bor (vi har vært der to helger da de var bortreist) og jeg synes det er koseligere å være der på helg da -TS Anonymous poster hash: 1f992...ff6
Gjest Awzm me Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Haha, jeg hadde nytt den situasjonen der, men så er jeg også veldig lite glad i å møte foreldre etter nesten traumer fra min første "svigermor", haha. Edit: om jeg forstod det rett så bor foreldrene hans på et annet sted? Han orker kanskje bare ikke reise dit. Du får si i fra, han har sikkert bare glemt det. Gutter vetdu.. Endret 27. oktober 2013 av Awzm me
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 Haha, jeg hadde nytt den situasjonen der, men så er jeg også veldig lite glad i å møte foreldre etter nesten traumer fra min første "svigermor", haha. Edit: om jeg forstod det rett så bor foreldrene hans på et annet sted? Han orker kanskje bare ikke reise dit. Du får si i fra, han har sikkert bare glemt det. Gutter vetdu.. Nei, de bor i samme by som oss. Hehe! Og han er ofte der. -TS Anonymous poster hash: 1f992...ff6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå