AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 ja... som overskriften sier så lurer jeg på hvor mye trening har å si for vektnedgang. Jeg skal gå ned ca 5 kg, er ikke så tung fra før, men jeg har rett og slett ikke overskudd til å trene. Har trent i strekk i 2 år, men avsluttet for ca et halvt år siden... ble så dritt lei, og finner absolutt INGENTING jeg synst er gøy! dessuten har jeg ingen venner, så kan ikke trene med noen heller. Og synst det er kjempe kjedelig å gå tur hver dag alene liksom.... Men nok "syting", jeg lurer bare på hvor mye det har å si ? takk for svar Anonymous poster hash: 306b6...9f1
Gjest Runforit Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Trening gjør ikke noe for selve vektnedgangen. Det er antall kalorier inn/ut som avgjør. Trening fomer kroppen. Men med trening kan du skrelle av ekstra kalorier. For å gå ned i vekt så er en gylden regel at en skal ha et underskudd på 2-500 kcal om dagen. Man kan da enten spise mindre eller forbrenne mer for å oppnår det underskuddet.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Ja.. Det vet jeg. Jeg har en jobb der jeg står og går hele dagen, så er ikke sånn at jeg er inaktiv. Og vet at kosten har mye å si. Men jeg har spist i underskudd lenge nå, uten trening.. Men ikke gått ned i vekt. Kan det være at jeg spiser for lite, eller er det treningen som gjør at jeg ikke slipper vekt kanskje ? Anonymous poster hash: 306b6...9f1
Gjest Runforit Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Ja.. Det vet jeg. Jeg har en jobb der jeg står og går hele dagen, så er ikke sånn at jeg er inaktiv. Og vet at kosten har mye å si. Men jeg har spist i underskudd lenge nå, uten trening.. Men ikke gått ned i vekt. Kan det være at jeg spiser for lite, eller er det treningen som gjør at jeg ikke slipper vekt kanskje ? Anonymous poster hash: 306b6...9f1 Hva er lenge? Alder, høyde, vekt, kaloriinntak?
heiduderborte Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 De fleste på treningsenteret er alene Gå på bodywork! det har blitt en vane for meg, ser at både kroppen og humøret er forandra gleder meg til hver økt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå