Gå til innhold

På jakt etter den perfekte kjolen! Kan noen hjelpe?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen jenter her inne kan komme med noen innspill til meg:) Jeg er på jakt etter en tettsittende, sort, ankel/fotsi kjole. Helst med en litt åpen rygg, og under 1000-lappen. Jeg er ikke en veldig dreven kjole-shopper, så hvis noen vet om en nettside eller butikk i Oslo-område hvor de selger kjoler som passer min beskrivelse hadde jeg blitt kjempeglad:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sett på www.zalando.no? Der kan du velge bare sorte kjoler, og velge pris min og maks. Har funnet mange fine der før :)

Anonymous poster hash: a70b5...920
Skrevet

Takk for tipset, skal sjekke det ut!

Noen som vet om fysiske butikker? Synes igrunnen det er greiest å prøve kjolen først:)

Skrevet

Blir vanskelig å finne noe pent under 1000 kr.

Anonymous poster hash: 28f5c...e5a
Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

-

Endret av Caroline55
Skrevet

Takk for tipset, skal sjekke det ut!

Noen som vet om fysiske butikker? Synes igrunnen det er greiest å prøve kjolen først:)

Hvis du finner en kjole på nett så kan du ringe en butikk som forhandler merket du har funnet for å høre om de har akkurat den modellen. Da kan du reise å se på kjolen fysisk. Det gjør jeg ofte, så slipper jeg å gå i et titalls butikker uten hell.

Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

-

Endret av Caroline55
  • Liker 1
Gjest slettetbruker
Skrevet

Kjøper kjoler til 9000kr.. tviler på at du vil får en under 1000kr ?????

Skrevet

Tusen takk for alle tips, dere:D Mye fint!

Grunnen til at jeg ikke vil kjøpe en veldig dyr kjole er først og fremst fordi jeg er student og dessverre ikke kan prioritere klær, haha. Det andre er at kjolen skal brukes i en litt "rølpete" sammenheng, og kjenner jeg meg selv rett blir den mest sannsynlig utsatt for litt av hvert... Men ja, hadde absolutt vært lettere å finne den rette hvis jeg kunne spedd i litt mer på den!

Skrevet

Prøv å se på aliexpress.com

Har bestilt klær derfra, masse utvalg og DØDSFINE kjoler!!! Superbillig er det også, fri frakt til Norge! :D Jeg var sykt skeptisk til nettsiden, men bestilte noe småtteri først for å se om jeg fikk bestillingen, og det gjorde jeg så nå har jeg bestilt klær derfra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...