AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Hei alle KG-damer!! Dette er vel et nok så vanlig "problem".. Men ønsker å høre fra noen som har opplevd det samme, og evt. hva gjorde du/dere? Mini er 7 (snart 8) mnd. Hun har sovnet natten igjennom fra 1 mnd. Men så begynte selvfølgelig disse dumme tennene å trå fram ved 6 mndrs alder... Hun hadde mye vondt og våknet midt på natten, gråt ustoppelig i sin egen seng. Så hun ble tatt over i vår seng, fikk kos og roet seg når hun lå tett mot meg. Problemet nå er at jeg tror dette har blitt en vane for henne, nå selv om hun ikke sliter med vondter osv.. Hun våkner alt fra 21-23, som regel før jeg har lagt meg, og sutrer med lukkede øyende. KJEMPETRØTT! Hun orker jo ikke å åpne øynene engang. Jeg prøver å overhøre dette iom at det bare er småsutring, og det fungerer noen ganger. Hun blir stille og sover videre igjen til neste morgen. Men det som skjer oftest er at hun fortsetter å sutre, og hvis jeg ikke kommer så begynner ordentlig gråt, fortsatt øynene lukket.. Får ikke til å roe henne i sengen. Prøver å stryke, synge, forsiktig sjekke bleie for bæsj, vugge osvosv... Etter tid og jeg er sliten, og innser at dette kommer til å ta lang tid tar jeg henne opp og legger henne i sengen sammen med meg, men hun klarer ikke å roe seg uten flaske med mme... Har prøvd vann, men da blir hun så veldig fornærmet og hyler til. Hvorfor våkner hun??? Er det fordi hun vil sjekke at mamma er der?? Eller rett og slett en vane etter tennene, og at hun vet at hvis hun gråter nå, så kommer mamma,hun blir tatt opp, får kos og mat og masse "belønning"? Jeg må vel bare igjennom denne kampen, men hvordan? Hun sover foresten på eget rom nå, men dette har ikke vært noe problem tidligere. Snarere tvært imot inntil nå.. Kan det være noe med det? Anonymous poster hash: 5dac8...d2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå