AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Hei alle kvinner her inne :D Jeg lurer på hva dere synes om dette, og håper noen kan gi meg deres meninger! Jeg jobber i en butikk som selger makeup fra blant annet Maybelline og Max Factor++, disse merkene man finner på Cubus og Vita og slikt. Jeg har prøvd ut mye av makeupen i disse merkene vi selger, men har funnet ut at det beste for huden min, som jeg er mest fornøyd med, er sminke fra bareminerals, glominerals, og hudpleie fra en hudpleieforretning. Huden min blir fort uren hvis jeg bruker feile produkter, og hvis jeg ikke husker helt feil så inneholder de "billigere" merkene flere dårlige ingredienser som mineralolje og slikt? Er det riktig av sjefen å bli gretten på grunn av dette? Det går jo ikke utover salget, og jeg synes selv jeg gjør en veldig god jobb når noen kunder trenger hjelp. Jeg har som sagt prøvd mye og jeg vet hva som er gode foundationer, som dekker godt, sitter godt på og slikt og kan være gode produkter for andre men som ikke fungerer på min hud. Jeg har produkter jeg er fornøyd med og har brukt en stund og er vant til, som passer til huden min. Hva synes dere? Anonymous poster hash: 535ff...cf3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Det har sjefen din ingenting med. Anonymous poster hash: 9b0aa...349 12
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Så lenge du snakker positivt om produktene til kundene så er det ikke noe galt? Anonymous poster hash: 0df93...eda 9
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Det synes jo ikke på deg hva slags merke du har på sminken din, så jeg synes det er greit at du bruker noe annet. Anonymous poster hash: 68c0e...62c 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 Det er da virkelig ikke noe god reklame hvis du begynner og bruke de produkten og står der med uren hud! Sjefen din burde ta en runde med seg selv... Anonymous poster hash: b81ef...8c0 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #6 Skrevet 27. oktober 2013 nei det er akkurat dette jeg har tenkt med meg selv. Jeg synes sjefen er urettferdig med dette... Vi har jo såklart noe mineralfoundation fra loreal og isadora, men jeg er fornøyd med mitt merke så jeg holder meg til det. Takk for støtten, dere:) Jeg får se hva som skjer videre. Jeg har gjort alt for å gjøre en god jobb, men får ingenting tilbake for det:( Anonymous poster hash: 535ff...cf3
Anglofil Skrevet 27. oktober 2013 #7 Skrevet 27. oktober 2013 Sjefen din har ingenting med hva slags sminke du bruker. Mvh Yvonne 3
jita Skrevet 28. oktober 2013 #8 Skrevet 28. oktober 2013 Hvis sjefen din virkelig er en idiot kan det kanskje gi mindre problemer hvis du bare sier du bruker et av merkene dere selger, men holder deg til ditt merke? Hun kan jo ikke akkurat holde på med detektiv arbeid for å finne riktig sminke.
Mulancholy Skrevet 28. oktober 2013 #9 Skrevet 28. oktober 2013 Kanskje du kunne brukt leppestift og augesminke fra der du jobber? Som eit godt kompromiss:) kva hudpleie produkt du bruker er din egen sak. Håper ikkje du får reaksjoner på den type sminke også?
skyflakes Skrevet 28. oktober 2013 #10 Skrevet 28. oktober 2013 Hvordan vet egentlig sjefen din hvilken sminke du bruker? 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #11 Skrevet 28. oktober 2013 Hun fant ut av det pga at jeg ikke tenkte det var noe å holde hemmelig. Jeg bruker mascara, kajal, leppepomade og leppestift som vi selger. Men foundation, concealer til øynene og kviser, og rouge bruker jeg fra dyrere merker, siden dette er sminke som brukes på huden.Anonymous poster hash: 535ff...cf3
skyflakes Skrevet 28. oktober 2013 #12 Skrevet 28. oktober 2013 Hun fant ut av det pga at jeg ikke tenkte det var noe å holde hemmelig. Jeg bruker mascara, kajal, leppepomade og leppestift som vi selger. Men foundation, concealer til øynene og kviser, og rouge bruker jeg fra dyrere merker, siden dette er sminke som brukes på huden.Anonymous poster hash: 535ff...cf3 Syns det er en merkelig problemstilling at sjefen i det hele tatt lurer på slike ting. Gå med den sminken du vil, og konsentrer seg om bra salg til kundene dine
Gjest Anubiel Skrevet 28. oktober 2013 #13 Skrevet 28. oktober 2013 Sjefen din bør ta seg en pille. Det synes da vitterlig ikke hva slags sminke du bruker. Som noen over nevnte også - dersom huden din reagerer på billigsminken så er det jo heller ikke noen god reklame å møte kundene med "riktig" sminke og uren hud... Så lenge du ikke har en kontrakt der det står spesifisert hva slags sminke du kan bruke, så har ikke sjefen noe med dette.
navnet Skrevet 28. oktober 2013 #14 Skrevet 28. oktober 2013 Om sjefen din ikke gir seg så ber du henne betale for sminken du skal bruke på jobb. Eller så sier du bare at du bruker den foundationen, er vel ingen som ser forskjell
Gjest mariast Skrevet 28. oktober 2013 #15 Skrevet 28. oktober 2013 Om det du får problemer med huden av produktene du selger.. Hvorfor selger du de til andre? 1
mia pia Skrevet 28. oktober 2013 #16 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg var nesten helt sikker på at du skulle spørre om noe annet. Så for meg at du ville kjøpe de samme merkene som de selgere i butikken der du jobber, i en annen butikk. For det hadde virket litt rart. Men når butikken du jobber i, ikke selger de merkene du bruker, da ser jeg ikke problemet. De har virkelig ikke noe med hvilken sminke du bruker.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #17 Skrevet 28. oktober 2013 Om det du får problemer med huden av produktene du selger.. Hvorfor selger du de til andre? Selv om hun reagerer på produktene behøver ikke andre å gjøre det. Noen er fornøyd med disse produktene og får ingen hudproblemer av det. Andre igjen reagerer når du bruker merker som BareMinerals og Glominerals, etc. Anonymous poster hash: 08c0c...cf1 2
Berit Skrevet 28. oktober 2013 #18 Skrevet 28. oktober 2013 Sjefen din ble vel bare skuffet fordi du foretrekker andre produkter til huden, og så viste h*n det til deg på en dårlig måte. Klart du må bruke det som er best for din hud. Så lenge du ikke går rundt og reklamerer for andre ting enn det dere selger.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #19 Skrevet 28. oktober 2013 TS her: Du som spurte hvorfor jeg anbefaler produktene som ikke passer meg, til andre: Det er mange av mine venninner for eksempel, som har plettfri hud og såvidt trenger tenke på hudpleierutiner engang, og kan bruke hva de vil på huden, mens andre, som meg, må bruke akkurat riktig produkter på huden for at den skal "holde seg i sjakk". Jeg vet jo at det er mange bra produkter vi har, og mange er fornøyde med disse "billigproduktene" og tåler dem, men dessverre gjør ikke alle det. Hun mente også at jeg bestiller mye fra nett, og det synes jeg heller ikke hun har noe med. Jeg har diverse produkter til hud og hår fra andre merker enn de vi selger, som jeg er fornøyd med, og da ser jeg ingen grunn til å bytte til noe vi selger bare for at hun vil det. Jeg har jo likevel erfaringer med ulike produkter og vet hva som er bra. Vet liksom ikke helt hva jeg kan gjøre for at hun skal "like" meg. En ting er jo at jeg gjør det som er riktig for meg og min hud siden jeg ikke er "pålagt" å bruke våre produkter, men siden hun ikke synes noe om dette, så kan jeg ikke få henne til å like meg uten å bytte over til våre produkter... :/ Anonymous poster hash: 535ff...cf3
skyflakes Skrevet 28. oktober 2013 #20 Skrevet 28. oktober 2013 TS her: Du som spurte hvorfor jeg anbefaler produktene som ikke passer meg, til andre: Det er mange av mine venninner for eksempel, som har plettfri hud og såvidt trenger tenke på hudpleierutiner engang, og kan bruke hva de vil på huden, mens andre, som meg, må bruke akkurat riktig produkter på huden for at den skal "holde seg i sjakk". Jeg vet jo at det er mange bra produkter vi har, og mange er fornøyde med disse "billigproduktene" og tåler dem, men dessverre gjør ikke alle det. Hun mente også at jeg bestiller mye fra nett, og det synes jeg heller ikke hun har noe med. Jeg har diverse produkter til hud og hår fra andre merker enn de vi selger, som jeg er fornøyd med, og da ser jeg ingen grunn til å bytte til noe vi selger bare for at hun vil det. Jeg har jo likevel erfaringer med ulike produkter og vet hva som er bra. Vet liksom ikke helt hva jeg kan gjøre for at hun skal "like" meg. En ting er jo at jeg gjør det som er riktig for meg og min hud siden jeg ikke er "pålagt" å bruke våre produkter, men siden hun ikke synes noe om dette, så kan jeg ikke få henne til å like meg uten å bytte over til våre produkter... :/ Anonymous poster hash: 535ff...cf3 Hun sjefen din høres jo ikke riktig god ut. Blir det for ille så får du bare si at du bruker sminken dere selger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå