AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Noen som vet nøyaktig hvor korte kjolene på Nelly er?? Synes de ser svæææært korte ut. Har lyst på litt paljetter til festsessongen, og liker best kjoler uten utringning og med hele ermer. Og da er de som regel KORTE i tillegg. Noen som har denne (eller en liknende i lengde)....?http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/oneness-1115/sofie-dress-173040-14/ Er selv 177 cm og 60 kg. Små pupper. Kunne jeg brukt en så kort kjole...? Ehemm.... vil ikke vise rumpen når jeg setter meg ned. HVILKEN STØRRELSE....?? Tipper egentlig S (har små pupper), men M når kanskje lengre ned på lårene.... Noen som vet...?? Eller har tips til andre kjoler med lange ermer som ikke er sååå korte (trenger ikke være paljett heller, men gjerne kroppsnære). Anonymous poster hash: 02538...3f6
FantasDick Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Den kjolen ser så kort ut at jeg aldri hadde turt å bestille den, selv om jeg har flere korte kjoler fra Nelly. Lengden øker med én cm for hver størrelse du går opp, så tror ikke du trenger å vurdere å gå opp i størrelse kun på grunn av lengden. Her er et paljettkjole-søk fra Nelly. 1
challenger Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Ja, de er SVÆRT korte! Har ikke telling på hvor mange kjoler jeg har kjøpt på nelly gjennom årene, som har vært helt ubrukelige pga at de er ekstremt korte(og jeg er ikke særlig lang selv heller!). Nå har jeg gitt opp å kjøpe kjoler på nelly nettopp pga av dette. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Det står jo hvor lang modellen er da, så tror nok den blit litt kort Anonymous poster hash: e3f1b...cfd
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 Hm, ja. Merker at jeg er skeptisk. Men prøver lykken likevel! Har veldig lange bein, så kan hende den dekker rumpen greit uansett, siden en del av centimetrene sitter nedenfor. Hvis ikke får jeg finne en annen kjole. Takk for svar! Anonymous poster hash: 02538...3f6
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #6 Skrevet 28. oktober 2013 Den kjolen ser så kort ut at jeg aldri hadde turt å bestille den, selv om jeg har flere korte kjoler fra Nelly. Lengden øker med én cm for hver størrelse du går opp, så tror ikke du trenger å vurdere å gå opp i størrelse kun på grunn av lengden. Her er et paljettkjole-søk fra Nelly. Har lest litt rundt, virker som om du shopper en del på nettet (og Nelly). Du vet de målene som står oppgitt i cm.... stemmer disse? I så fall står det jo at kjolen er 86 cm lang i S. Regner med de måler fra øverste punkt på skulderen og ned. Vet du om de tallene stemmer med virkeligheten. Har du målt noen gang...?? Tusen takk for svar! Og for linken. Anonymous poster hash: 02538...3f6
FantasDick Skrevet 28. oktober 2013 #7 Skrevet 28. oktober 2013 Har lest litt rundt, virker som om du shopper en del på nettet (og Nelly). Du vet de målene som står oppgitt i cm.... stemmer disse? I så fall står det jo at kjolen er 86 cm lang i S. Regner med de måler fra øverste punkt på skulderen og ned. Vet du om de tallene stemmer med virkeligheten. Har du målt noen gang...?? Tusen takk for svar! Og for linken. Anonymous poster hash: 02538...3f6 Jeg vet dessverre ikke om det stemmer, men jeg er ikke så nøye på cm-mål når det gjelder kjole-lengde, ser mer på modellen og bryr meg om bredde-mål. Den modellen som har på seg denne paljett-kjolen er 170 cm høy, og kjoler som ser for korte ut på henne blir alltid for korte på meg som er 164 cm (akkurat det har jeg testet). Med dine 177 cm ville jeg personlig aldri tatt sjansen på denne kjolen, men hver sin smak.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #8 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg vet dessverre ikke om det stemmer, men jeg er ikke så nøye på cm-mål når det gjelder kjole-lengde, ser mer på modellen og bryr meg om bredde-mål. Den modellen som har på seg denne paljett-kjolen er 170 cm høy, og kjoler som ser for korte ut på henne blir alltid for korte på meg som er 164 cm (akkurat det har jeg testet). Med dine 177 cm ville jeg personlig aldri tatt sjansen på denne kjolen, men hver sin smak. Ah, kjipt. Du har sikkert rett. Men det som fikk meg til å lure var denne kjolen her: http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/nly-trend-917/mila-dress-917529-14/ Der er modellen på bildet 179 cm, og i kjole XS. Og der er lengden på kjolen 86 cm (samme som den paljettkjolen i S). Og den dekker i hvert fall rumpen greit. :-P Anonymous poster hash: 02538...3f6
FantasDick Skrevet 28. oktober 2013 #9 Skrevet 28. oktober 2013 Ah, kjipt. Du har sikkert rett. Men det som fikk meg til å lure var denne kjolen her: http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/nly-trend-917/mila-dress-917529-14/ Der er modellen på bildet 179 cm, og i kjole XS. Og der er lengden på kjolen 86 cm (samme som den paljettkjolen i S). Og den dekker i hvert fall rumpen greit. :-P Anonymous poster hash: 02538...3f6 Skjønner. Jeg lette etter kjoler jeg har kjøpt på Nelly som jeg kan finne størrelsestabell på, men den eneste jeg fant var denne tubekjolen og det hjelper jo ikke så mye.. Den skal være 70 cm i XS, men når jeg måler den er den 68,5 cm på det lengste (fra øverst på cupen til nederst). Modellen på bildet er 170 cm og jeg synes den er kortere på meg med mine 164 cm enn på modellen. Har enda ikke brukt den fordi jeg synes den er i korteste laget.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #10 Skrevet 28. oktober 2013 Skjønner. Jeg lette etter kjoler jeg har kjøpt på Nelly som jeg kan finne størrelsestabell på, men den eneste jeg fant var denne tubekjolen og det hjelper jo ikke så mye.. Den skal være 70 cm i XS, men når jeg måler den er den 68,5 cm på det lengste (fra øverst på cupen til nederst). Modellen på bildet er 170 cm og jeg synes den er kortere på meg med mine 164 cm enn på modellen. Har enda ikke brukt den fordi jeg synes den er i korteste laget. Dårlig at de oppgir gale mål spør du meg. Halvannen cm utgjør jo faktisk litt når kjolene er så korte i utgangspunktet. :-P Men blir vel litt annerledes med lengden på sånn tubekjole ja. Du har ingen som måles fra skulderen og ned? Mister litt motet når kjolene blir korte på deg som er 164 cm.... Men skjer jo at venninner av meg bruker større genserstørrelser osv. pga. cupstørrelse og sånne ting. Så man kan jo håpe. Anonymous poster hash: 02538...3f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå