Gjest Sengaia Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har trent mer styrketrening de siste ukene, og har også gått opp 3 kilo. Kan dette være muskler? Jeg lurer på hvor mye muskler som er "vanlig" å legge på seg ved styrketrening. Vet det er veldig individuelt, men da tenker jeg på type 500 gram eller 8 kilo. Er 167 høy, og har gått fra 63-64 kg til 67 kg. Kan dette være muskler som ikke skal "slankes" bort?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Du har iallefall ikke gått opp 3 kg muskelmasse. Det som kan ha skjedd er at du enten har spist mer enn du forbrenner og lagt på deg både fett og litt muskler, for mange spiser mer når de begynner å trene. Men det som kan ha skjedd i ditt tilfelle er at kroppen binder mer vann. Det skjer ofte når man begynner ned styrketrening. Men kroppen slipper på vannet etterhvert. Hvis jeg trener styrke såkan jeg merke forskjell dagen etter. Lårene nmine er større og det samme gjelder leggene. Antar da at det er fordi kroppen binder mer vann.Anonymous poster hash: 99bb4...390
Gjest Sengaia Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Takk for svar! Tenker å løpe litt mer på mølla for å få ned fettprosenten litt også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå