AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg vil gjerne prøve dette rose serumet fra REN, men må nesten prøve det før jeg kjøper det. Det koster 600 kr, så da er det kjipt hvis jeg reagerer eller får uren hud av det. Noen som vet om det går an å få en prøve på det? Evnt om det går an å kjøpe en mindre mengde av det noe sted? Anonymous poster hash: c4f24...fdf
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Spør om du kan få en tyt på Vitusapoteket, jeg vet de selger REN der, og jeg har også sett at de har en flaske av dette serumet hvor det står "tester". (Jeg fikk en skikkelig allergisk reaksjon av den, og lukten er ekstremt sterk.) Anonymous poster hash: e1149...66e 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg var innom vitusapotek i bergen, men fant det ikke der. Kan se om det finnes flere. Har du reagert på andre REN produkter? Anonymous poster hash: c4f24...fdf
Adhara Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Har du en Skin tonic-butikk i nærheten? Der selger de Ren. Vita og Cubus selger vel også Ren. Alle disse har testere, du kan be om en prøve i en liten krukke. Det fikk jeg ihvertfall, null problem
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 Har du en Skin tonic-butikk i nærheten? Der selger de Ren. Vita og Cubus selger vel også Ren. Alle disse har testere, du kan be om en prøve i en liten krukke. Det fikk jeg ihvertfall, null problem Takk for svar! Skal sjekke det ut:) Likte du serumet? Anonymous poster hash: c4f24...fdf
Adhara Skrevet 28. oktober 2013 #6 Skrevet 28. oktober 2013 Takk for svar! Skal sjekke det ut:) Likte du serumet? Anonymous poster hash: c4f24...fdf Jeg har ikke prøvd det serumet du vil prøve, men jeg bruker andre renseprodukter fra Ren for sensitiv hud. Liker dem veldig godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå