mariebh Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Heisann Jeg skal fikse på min store tatovering som begynner fra ribbebeina og slutter nede ved kneet mitt, på onsdag. Når kan jeg trene igjen etter blekk og smerte i 5 timer? Jeg skal spør tatovøren men jeg vil høre deres mening og, takk på forhånd
Chiqette Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 jeg ville ventet ett par dager til det hadde lagt seg en skorpe på det. Men er nok greit og vente litt med trene bena voldsomt, slik du ikke skraper opp, eller strekker for mye i huden?
Neket Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Hvor lenge ville du ventet med å trene om du hadde et skrubbsår?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 Trening er sikkert greit, men alle bakteriene som er på et treningssenter, bør man nok holde seg unna noen dager. Anonymous poster hash: dd007...c80
Chiqette Skrevet 27. oktober 2013 #6 Skrevet 27. oktober 2013 Hvor lenge ville du ventet med å trene om du hadde et skrubbsår? Jeg syntes skrubbsår og tatto er litt forskjellig. Med ett skubbsår ville jeg kanskje trenet veldig raskt igjen, men en tattovering kan bli ødlagt om man tukler for mye med den, mye strekking i hud osv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå