Gå til innhold

Kaptein Sabeltann show og dyreparken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg vurderer å gi tantungen min Kaptein Sabeltann show og en dag i dyreparken til jul. Han blir 4 år på sensommeren, så tror dyreparken og Kaptein Sabeltann show ville bli den perfekte gave!
Men, finner ikke ut hva det koster..!! Så er det noen som har vært i år og vet hva dette vil koste for : 2 voksne og 1 barn på 3 år ?

På forhånd takk ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du sjekket nettsidene dems?

Anonymous poster hash: 345db...9fa
Skrevet

Ja, men prisene for neste år er ikke lagt ut enda... :/

Gjest Magdalene
Skrevet

Inngang i parken koster ca 400per pers, også koster vel showet rundt 350kr per pers i tillegg..

Skrevet

De har nok ikke lagt ut billetter til Kaptein Sabeltann for neste sommer enda. Nå spilles showet ETTER at parken er steng, så man betaler ikke inngang til parken når man skal på showet. Vet ikke hva det pleier å koste, men det går jo eventuelt an å sende en mail til Dyreparken og høre med dem om pris etc.

Gjest Magdalene
Skrevet

De har nok ikke lagt ut billetter til Kaptein Sabeltann for neste sommer enda. Nå spilles showet ETTER at parken er steng, så man betaler ikke inngang til parken når man skal på showet. Vet ikke hva det pleier å koste, men det går jo eventuelt an å sende en mail til Dyreparken og høre med dem om pris etc.

Nå skriver TS at hun vil ha en dag i parken også da...

Skrevet

Ja, ønsker en dag i dyreparken også ;)
Kan forsåvidt sende mail, tenkte bare det var noen her inne som visste ;) Men takk for gode svar :)

Skrevet

Men er ikke showet beregnet for litt større barn egentlig?

Trodde det var ganske skummelt og det går jo VELDIG sent på kvelden...

Anonymous poster hash: 64ad8...704
Skrevet

Var visst jeg som ikke leste innlegget skikkelig :) Super julegave da! Tipper tanteungen kommer til å digge den. :)

Skrevet

Men er ikke showet beregnet for litt større barn egentlig?Trodde det var ganske skummelt og det går jo VELDIG sent på kvelden... Anonymous poster hash: 64ad8...704

Det er jo det som er ekstra stas. Å få lov til å være oppe så lenge, og se kaptein sabeltann! Jeg var selv fire år når jeg så showet.

Gjest Magdalene
Skrevet

Passer supert for fireåringer det da! Og de fleste fireåringer klarer å være våkne til 23, når showet starter...

Skrevet

Jeg tror jeg var på showet da jeg var rundt 1-2 år, og jeg storkoste meg :biggrin: tror det går helt greit med en på 4 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...