Gå til innhold

Få vite sannheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde det slutt med flørten min for en mnd siden. Nå etterspør han grunnen til at det ble slutt. Og det er mange grunner!

Skal jeg si det til han eller bare la det ligge? Jeg har ikke hatt kontakt med han på en mnd.

Anonymous poster hash: 429cb...ae7

Videoannonse
Annonse
Gjest Det reven sa..
Skrevet

Si det, så slipper han å lure ;)

Gjest Miranda2011
Skrevet

Jeg gjorde det slutt med flørten min for en mnd siden. Nå etterspør han grunnen til at det ble slutt. Og det er mange grunner!

Skal jeg si det til han eller bare la det ligge? Jeg har ikke hatt kontakt med han på en mnd.

Synes du skal si det, de fleste av oss vil gjerne vite grunnen, kan være en lærdom til neste forhold

Skrevet

Forhåpentligvis ønsker han å lære om seg selv og kanskje endre seg om han finner ut at det er lurt. Så si da i fra.

Hvorfor skulle du ønske å ikke si noe?

Anonymous poster hash: f3e28...079

Skrevet

Synes du skal si det, de fleste av oss vil gjerne vite grunnen, kan være en lærdom til neste forhold

Lærdom til hva?

Gjest Miranda2011
Skrevet

Lærdom til hva?

Vi lærer jo litt i hvert forhold vi er i, men vet vi ikke hva vi evt gjorde feil, lærer vi ikke

Skrevet

Vel. Noen er desperat for anerkjennelse da. Uansett om den er negativ eller positiv.

Og all oppmerksomhet blir bra oppmerksomhet da. Uavhegig av behov for hva en egentlig ønsker "å høre".

Anonymous poster hash: 2ccfb...45e

Skrevet

Vi lærer jo litt i hvert forhold vi er i, men vet vi ikke hva vi evt gjorde feil, lærer vi ikke

:vetikke:

Skrevet

Kommer an på hva grunnen er. Om det var fordi du synes han er stygg eller dum så tror jeg kanskje at jeg hadde holdt kjeft.

• Liker 1
Skrevet

Vel. Noen er desperat for anerkjennelse da. Uansett om den er negativ eller positiv.

Og all oppmerksomhet blir bra oppmerksomhet da. Uavhegig av behov for hva en egentlig ønsker "å høre".

Anonymous poster hash: 2ccfb...45e

Godt poeng.

Skrevet

Det kommer an på om grunnene er noe han kan gjøre noe med.

Skrevet

Det kommer an på om grunnene er noe han kan gjøre noe med.

For første gang i historien er jeg enig med Steinar 40!

Anonymous poster hash: 9686f...53c

Skrevet

Av hvilken grunn holder du det tilbake? Med mindre det handler om utseendet, at han er dårlig i senga eller noe annet som svekker selvtillitten hans dersom du forteller han det, så syns jeg du bør fortelle han det. Du trenger heller ikke si så voldsomt mye mer enn at du føler dere ikke matcher så bra på et par områder som er viktig for deg.

Hadde ikke du satt pris om han fortalte deg det, om det hadde vært omvendt?

Skrevet

Jeg sa det til han

• Liker 1
Skrevet

:vetikke:

Har du litt tungt for det? Hva er det du ikke forstår? At man lærer gjennom erfaringer, og tilbakemeldinger fra omgivelsene?

Anonymous poster hash: d8c22...ec1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...