Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt nysjerrig her på hvor mange som sitter alene rundtforbi, og igrunnen kunne tenkt seg en partner å tilbringe tiden sammenmed?

Og hva føler dere igrunnen selv gjerne er problemet eller hvorfor det er slik?

Kan vel begynne selv da jeg starter tråden.

Det første problemet mitt er vel at jeg ikke er blant de mest sosiale, men føler heller ikke jeg kommer så gott i kontakt med nye folk heller. Og for å si det sånn, så er jeg vel igrunnen noe for meg selvog det trengs jærne litt tid fra motpart på å virkelig lære hvem jeg er.

Å har en viss tendens til å finne meg forhold med arbeid, om skan si det sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har på en måte alltid vært den som er "sist" i køen. Jeg er personen ingen legger merke til. Uatraktiv, sjenert og dårlig selvtillit. Kombinert med en del personlighetsforstyrrelser, raserianfall og emosjonell ustabilhet. Stikkordet her er deprimert, rett og slett. Dette er mine årsaker til å være alene, selv om jeg også søker en "partner". :)

Anonymous poster hash: bb5cf...3e6
Skrevet

Problemet mitt er at jeg bare ønsker meg partner et par ganger i året.

Anonymous poster hash: 1da37...68a
Skrevet

Jeg er alene fordi jeg har en kronisk sykdom + har hjemmeboende halvvoksen datter med diagnose personlighetsforstyrrelse. Grunnet dette har jeg trukket mer tilbake, blitt mer isolert, og mannfolka står ikke akkurat i kø da.

Anonymous poster hash: 01a27...fa4
Skrevet

Ser en del av problemene selv også, at en nok jærne har lett for å begynne å isolere seg selv. Å er nok lett å bli en smule deprimert om man blir sittendes alene og ikke finner noen, men alikevell svært gjerne kunne tenkt seg en partner.

Men er folk i dag igrunnen vel egoistiske å trangsynte? Å er det mye usunne verdier hos folk?

Skrevet

Jeg er singel fordi jeg er syk. Kan ikke forestille meg at noen vil ha en kjæreste med så mye bagasje som meg. Jeg skulle jo ønske jeg hadde noen, men har innsett at det er omtrent umulig så jeg går ikke rundt og savner en partner.

Anonymous poster hash: 40e67...de7
Skrevet

Ser den, men føler ikke bagasje har noe å si igrunnen, er vel mer hva en velger å bruke bagasjen til som er avgjørende?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...