AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Hei Lurer på om noen har det som meg, og om noen har noen tips til hva jeg kan gjøre fordi jeg tenker ALT for mye, noe som går ut over gleden i hverdagen.. Det er akkurat som jeg hele tiden er sykelig opphengt i en ting, og når det går over så kommer det en ny ting. Jeg har liksom alltid noe å tenke MYE på. For eksempel har jeg brukt over 6 måneder å tenke mye på hvordan jeg skulle få et vennskap til å bli bedre. Jeg bekymret og plaget hodet mitt masse med dette men det løste seg jo.. Nå tenker jeg hvorfor i all verden jeg orket å plage meg selv så mye med dette.. Men å er det en ny ting.. Jeg er forelsket og har styret med en fyr som nå ikke vil noe mer. Dette er en sorg for meg og jeg tenker på denne fyren hele tiden samtidig som jeg er redd jeg ikke møter noen andre. Vil jo heller prøve å tenke mer på at det som skjer, det skjer å nyte hverdagene uten så mange bekymringer.. Noen tips? Noen som har det likt? Anonymous poster hash: 82248...3e5
@Maja Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Kanskje du kan prøve å tenke litt meir framover, planlegg og jobb for å følge planene. og så kan det høyres ut som du trenger noko å aktivisere deg med. Trening, hobby, handarbeid eller nåke heilt anna, bare det får hodet ditt over på andre tanker.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Har det på samme måte, det kalles vel grubling. Det som kan være lurt er å sjekke om man kan ha en depresjon e.l. Da kan man få slik geubling over tid, som kan føre til både søvnløshet, tretthet og angst. Mine tips er å finne på aktiviteter man synes er gøy, enten det er å lese en god bok, se en film, spille et (data)spill - eller mer aktive ting som å trene, gå tur, møte en venn sov. I tillegg kan medisiner hjelpe litt på tankekjøret om man faktisk er klinisk deprimert. Til sist så er det nok viktig å få et avklart forhold til vennskapet og dette forholdet. Få en ro med det. Da må man nesten snakke med de det gjelder. Et bra vennskap bør jo gå begge veier, det er ikke bare du som skal gjøre det bedre. Om denne mannen (?) ikke vil noe mer, så hadde jeg forsøkt å ikke ta mer kontakt, få avstand til det vonde, så ikke såret rippes opp i igjen og igjen. Du vil sikkert møte noen bedre Anonymous poster hash: 51fe2...8e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå