Sunnmøring75 Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har treft og blitt kjæreste med ei fin jente på 31 år. Det har gått en måned nå og ting dukker opp. Det viser seg at hun var narkoman fra alder på rundt 20 år og til 28. Ho påstår å ha vært nøktern de siste 3 åra. De gikk mest i hasj nesten daglig og amfetamin i helgene. Sjeldent de siste 2 åra noe anna narkotika jeg ikke vet helt om. Så jeg kan vel si at jeg har fått litt kalde føtter for jeg kunne tenke meg familie og slå meg til ro. Da jeg har fått trygg og god jobb. Trives veldig godt for tiden. Kan man stole på denne jenta og vil ho bli en god mor? Ja det er vel noen spørsmål, samtidig forteller ho at hun aldri har hatt kjærlighetssorg. Synes det er litt rart, er dette ei blodkald jente? Er hun kynisk som vil utnytte meg?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Som regel er (ex)narkomane folk svake for fristelser. Det at hun har klart å slutte med narkotika tyder også på at jenta har en meget sterk viljestyrke. Mennesker forandrer seg gjennom hele livet og alle mennesker er forskjellige. Så spørsmålet er vel egentlig ikke om hvorvidt hun var en narkoman en gang i tiden, eller om det har noen betydning for ditt forhold til henne den dag i dag. Det er noe jeg synes du bør sette deg ned og tenke over videre før du spør om denne personen er kynsisk, for det er det bare du som kan svare på. Anonymous poster hash: 0d5e1...e2d
Sunnmøring75 Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2013 Når du mener fristelser, tenker du på utroskap?
Lea2 Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Om hun fortalte deg dette, så er det et godt tegn. Jeg er den siste som sier at hasj er greit, men det er ikke helt unormalt at folk røyker hasj en periode (har sett så alt for mange som går over på sterkere ting). For meg hadde hasj vært akseptabelt (som fortid). Amfetamin er jeg mer usikker på fordi jeg ikke vet om noen som har vært helge-brukere. Det er jo dumt om folk skal dømmes for ting de er ferdig med. Om du liker henne og det dere har sammen, så synes jeg du skal ta det som det kommer. Uansett er det vel ikke noe sjakktrekk å stifte familie etter så kort tid. Tror kanskje at fristelser er mer det å havne utpå igjen.. i perioder der man ikke har det så bra eller om man havner borti feil folk. Men hun er ikke 20 år og har muligens en voksen holdning til dette og har tatt tak i ting på ordentlig.
flinkeceline Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 Når du mener fristelser, tenker du på utroskap? Nei, ikke nødvendigvis. Frilsede folk er glad i nytelse, mente jeg. Det på godt og vondt.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #6 Skrevet 27. oktober 2013 Min mor var narkoman fra hun var 16 til hun ble 22. Hun fikk meg når hun var 24. Hun var verdens fineste mor, hun jobbet, hadde mange gode venner og et stort nettverk. Jeg hadde en veldig rolig og stabil barndom.Anonymous poster hash: b9dc1...d1e
Sunnmøring75 Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2013 Nei planen er nok ikke å stifte familie så fort, men nå har det seg slik at mensen ikke kom forrige gang og nå spørs det om den kommer denne måneden. Ho bruker pilla, men glemte 1 dag på brettet i siste uka. Så da spørs det om jeg skal tro på dette siden vi ikke var blitt kjærester da? Om hun er gravid er det da sikkert at det er mitt? Hun testet clearblue forrige gang uten utslag, så får vi se i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå