Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor pleiere dere å barbere dere og hvor ofte?

Anonymous poster hash: e229f...764
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger, underliv og armhuler :)

leggene barberer jeg utroolig sjeldent. Tror det er over et halvt år siden sist :P men har type, og han bryr seg ikke om mine hårete legger. Underlivet barberer jeg når jeg orker. og armhulene barberer jeg når det begynner å bli en halv cm langt :) så kanskje annenhver-hver tredje uke :P

Anonymous poster hash: 8d383...c15
Skrevet

Under armene hver morgen. Legger, lår og bikinilinje holder jeg hårfrie med voksing og epilering. Liker å være hårfri hele tiden, selv om mannen ikke kunne brydd seg mindre.

Skrevet

Barberer legger og armer et par ganger i måneden. I skrittet barberer jeg meg et par ganger i uken.

Skrevet

Barberer meg under armene, leggene og litt oppforbi knærne og i underlivet

Under armene tar jeg så snart jeg ser noe stikke ut, jeg takler ikke å ha noe hår der. Leggene tar jeg litt sjeldnere nå på denne årstiden, kanskje hver 2 uke eller noe, vil ikke at de skal bli så altfor lange de heller. Underlivet tar jeg ca 1-2 ganger i uka

Skrevet

barberer meg nedentil ca 2 ganger i uka, armhulene ca annenhver uke og leggene ca annenhver uke på sommeren. får ikke så mye hår egentlig og det jeg får er veldig lyst :)

Skrevet

Under armene hver gang jeg dusjer.

Leggene når jeg gidder, barberer dem oftere på sommeren.

Skrevet

Under armene, i underlivet og leggene (til litt over knærne). Under armene og nedentil barberer jeg hver gang jeg dusjer, mens leggene er det litt verre med. Shaver de ofte om sommeren, men resten av året gjør jeg det ikke før min kjære påpeker at jeg leggene mine minner om en varulv.

Gjest badeand1
Skrevet

Armer, under armer, bein og underlivet tre ganger i uka.

Skrevet

Under armene barberer jeg meg når det begynner å vises. Ca hver 6 uker eller noe sånt. Underliv svært sjeldent, og legger hvis jeg skal på fest og skal ha på tynnlongs.

Skrevet

Under armene annenhver dag, legger og lår ca en gang i uken, og underlivet ca. ett par ganger i uken, avhengig av når den får besøk. :lillesky:

Gjest Belle âme
Skrevet

Beina= 2 ganger i veka. Da er det så vidt begynt å komme.

Armene: 5-6 ganger i året

Under armene: 1 gang over 2. Veke

Skrevet

Beina= 2 ganger i veka. Da er det så vidt begynt å komme.

Armene: 5-6 ganger i året

Under armene: 1 gang over 2. Veke

Barberer du armene??

Skrevet

Ingen steder. Er dame jeg...

Anonymous poster hash: 5913c...a3b
Skrevet

Legger, mus og under arman.

Anonymous poster hash: 7ab94...80b

Skrevet

Under armene hver gang jeg dusjer.

Underlivet ca 1 gang i uka, kommer litt annpå om latskapen slår inn eller ikke :-P

Legga er ca 1 gang i året, er heldigvis ikke plaget med så mye hårvekst der! :-D

Anonymous poster hash: cba9f...aec

Skrevet

Oftest på badet, gjerne i nærheten av speilet...

Hahaha, genialt svar! ;-)

Anonymous poster hash: cba9f...aec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...