Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler selv at jeg liksom ikke blir et kjæresteemne for menn jeg møter.

Hva skal til for å øke mine sjanser for at jeg kan bli en potensiell kjæreste?

Anonymous poster hash: 5dafc...e97
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med så lite informasjon gitt, er du den eneste som kan svare på det.

Skrevet

Enig med hun over.

Hvorfor er du IKKE et kjæresteemne..?

Skrevet

Vaske huset og lage mat. Kjæreste emne numero uno! :)

Skrevet

Ver deg sjølv, vis dine gode sider. Vis at du har ditt eget liv, eigne interessert etc

Rydde, vaske, lage mat etc gjer eit godt husmoremne, men ikkje nødvendigvis det første ein mann ser etter i ein kjæreste.

Gjest Coolaid
Skrevet

Utgangspunktet ditt er feil. Du vil tilpasse deg andre. Vær deg selv og vær åpen innstilt for de fleste mennesker du treffer. Da ramler du borti mennesker som på en eller annen måte som vekker din interesser og eller andre finner interesse i deg. Syns du kassapersonen på butikken din er kjekk, da tar du kontakt og utveksler noen ord. Snakk med alt og alle :)

Skrevet

Vi vet så og si ingenting om deg, så er vanskelig å si hva du bør forbedre. Å si "vær deg selv" er også bortkastet (forundrer meg også over mennesker som insisterer på å lire av seg dette i alle tråder. Selvsagt bør man forbedre seg, spesielt dersom man har problemer med å finne seg partner. Folk er da ikke "perfekte" som de er? Kjenner nok av mennesker som bør gå ned i vekt, bli snillere og vennligere, mer generøse osv. Å bli et bedre menneske er da ikke synonymt med å endre sin identitet).

Det kommer an på hvor problemene dine starter. Ber menn deg ut men ringer aldri? Ber de deg på date men vil ikke se deg igjen? Tar de deg ut noen ganger men ringer aldri igjen? Eller ber de deg ikke ut i utgangspunktet?

Anonymous poster hash: 7b1ba...4a7
Gjest Snoken-
Skrevet (endret)

Enkle kriterier: Utseende, sjarm, har interesser, har selvtillit, villig til å prate, litt ben i nesen.

Endret av Snoken-
Skrevet

Noe må man nok være villig til å ofre for å fungere i et forhold. Nytter ikke tenke bare på meg å mitt. Derien synes jeg en ihovedsak skal være seg selv og at folk bør heller begynne å være mer åpne og akseptable overfor andre og at ikke alle er like. Til det som ble kommentert med tykk og tynn, er det en smaksak. Og ikke sånn at om en ikke er slank så er en ikke noe partneremne, det er en nokså trangsynt holdning. En kan være slank å se ut som ei sopelime for noen og en engel for en annen.

Skrevet

Vi vet så og si ingenting om deg, så er vanskelig å si hva du bør forbedre. Å si "vær deg selv" er også bortkastet (forundrer meg også over mennesker som insisterer på å lire av seg dette i alle tråder.

Anonymous poster hash: 7b1ba...4a7

Forundrer meg over kor mange som oppfører seg som nokon heilt andre enn dei er for å imponere. Å vere seg sjølv betyr ikkje at ein ikkje skal forbedre seg, tilpasse seg og forsøke å bli ein bedre perso. Men ein skal ikkje gjere seg til for å imponere ein framtiig partner

Skrevet

Er du dame? De venninnene mine som aldri får seg (bra)kjæreste har hvertfall dette til felles:

-Virker litt kalde/avvisende/overfladiske/overhyggelige når de snakker med menn. Vet at det ikke er med vilje, men det virker nesten som om de er på jobb og snakker med en kunde/pasient på en måte...

-Skal være så tøffe/klare seg selv-type jenter. Ikke noe galt i det, men man kan jo åpne opp litt for en mann også.

-Når en flott fyr faktisk kommer bort til dem på byen, går de automatisk ut i fra at dette er en drittsekk/dust

Nå vet jeg jo ikke noe om deg, men vær åpen for menn. Ikke døm dem med en gang. Ikke vær redd dem.

Smil/øyekontakt/ordentlige samtaler osv er viktig:)

Anonymous poster hash: bcef5...d95
Skrevet

Må også legge til at det er viktig å ikke ha en trashy stil! Det kan få mange til å ville ha one night stand med deg, men få vil ha en slik kjæreste... Såå Bleket hår/extensions/falske negler/silikon/dyp utringning/pølseskinnklær er no,no! Finnes myyye bedre måter å være sexy på:D

Anonymous poster hash: bcef5...d95
Gjest Gjest_bluetit
Skrevet

TS her...

Jeg er jente, har mange venner og lever et sosialt liv. Ikke vært så åpen for menn til nå men er nå klar for forhold, Møtte en fyr som ville møtes men han avsluttet dette. Er vel det som har fått meg på disse tankene. andre møter jo interesse hos mange, det gjør ikke jeg selv om folk sier jeg ser bra ut. Trur kanskje jeg er for lite sikker på meg selv..

Skrevet

TS her...

Jeg er jente, har mange venner og lever et sosialt liv. Ikke vært så åpen for menn til nå men er nå klar for forhold, Møtte en fyr som ville møtes men han avsluttet dette. Er vel det som har fått meg på disse tankene. andre møter jo interesse hos mange, det gjør ikke jeg selv om folk sier jeg ser bra ut. Trur kanskje jeg er for lite sikker på meg selv..

Du har nok skjønt mykje sjølv med det å vere open for å møte menn. Er du open og villig til å ta litt sjanser, så møter du fleire. Overbevis deg sjølv om at du er god nok, og verdt innsatsen frå menn som kan vere interessert. Men ikkje ver ovenpå, ver open for kontakt. Det kjem seg nok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...