Vasilisa Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Er det helt krise at kattungen lever på voksenfòr i et par dager fram til jeg får råd til kattungemat?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 mest sansynlig ikke Anonymous poster hash: 5fe7d...2f1 1
skruf Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Kattungen vår har av og til fått litt av kattemammaen sitt voksenfor hvis det har vært tomt pga vi har glemt å kjøpt inn. Det har iallefall gått veldig bra:)
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 neeeh. går helt fint bare vær obs på at den kan få litt diare siden det er annet for enn den er vandt til. mine katter jeg har hatt har fått voksenfor fra de er 4-5 mnd gamle fordi jeg merker at de spiser mer av det. kattungeforet har de ikke lagt på seg så godt av heller så da ble det noe med anderledes næring, å det funker fett Anonymous poster hash: 2e201...428
xalo Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 Ingen fare, men den bør få kattungefôr når du har mulighet til det:) Det inneholder flere næringsstoffer og mineraler for dyr i vekst, og er også mere kaloririkt. Kattekroppen har godt av litt ekstra når den vokser.
breiflabb Skrevet 27. oktober 2013 #6 Skrevet 27. oktober 2013 Kattungen vår stjeler stadig maten til de voksne kattene her:p. Er værre at de voksne stjeler kattungens mat....
Vasilisa Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2013 Det er voksen Maine Coon fòr som er på menyen og det er jo rikelig med proteiner og kalorier og alt som er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå