Gå til innhold

Normalt å bruke mindre str. i dress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

helt sikkert feil forum å poste dette på men er jo dette forumet som dukker opp hver gang jeg googler noe på norsk, dere jenter vet jo alt så jeg prøver likevel :)

Jeg bruker normalt str. Large (mener jeg ihvertfall selv) i alt av klær jeg har kjøpte de siste årene, men for et par dager siden var jeg på Follestad i Akersgata for å kjøpe meg en Hugo Boss dress, her er det jo veldig flinke folk som hjelper deg med alt mulig av mål osv.. Mannen så raskt på meg og sa "du er en str. 48" og jammen så passa jo den dressen som ett skudd! På jakka står det str. 48 og på buksa står det str. 24. Men når jeg ser på str. guide for dresser så tilsvarer jo 48 "SMALL".. har aldri noensinne kjøpte ett plagg i str. small i hele mitt liv og ble litt paff når jeg så dette.

Er dette en dressgreie eller er det slik at jeg rett og slett kjøper for store klær fordi jeg er vant til å ha litt ekstra plass inni klærene?! eller har Hugo Boss enorme størrelser??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Størrelser er rare. Jeg kan bruke alt fra ekstra small til large. Har en genser i large som ligner mer på en medium.

Anonymous poster hash: e843a...eba
Gjest Lille-pus
Skrevet

Størrelser er så utrolig avhengig av merke.

Hogo Boss selger mye i Statene... og jeg mistenker dem sterkt for å drive med det som kalles 'vanity sizing'.

Nyt dressen. Boss lager ganske så flotte dresser, og jeg tror du ser ut som en drøm i dressen din :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...