AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Ble dumpa nå uka som gikk. Det gikk igrunn pent og pyntelig for seg, da vi satt og snakket rundt det noen timer, og jeg fikk spørre mye. Det som er, er at jeg instinktivt ønsker å få han ut av livet mitt med å slette han på FB + slette tlfnr hans og slikt..MEN...jeg føler meg så utrolig slem hvis jeg gjør det...han er typen som vil være venn med alle og at det ikke skal være noen ufred (selv ikke etter et "brudd" (vi data noen mndr) ).. Jeg ØNSKER jo å ha kontakt med han, han er jo forsåvidt super å ha som venn isolert sett.. Men jeg kommer alltid til å tenke at jeg vil noe mer (selv om jeg helt innerst inne vet at det ikke ville funket over tid om vi ble sammen)..og det har dessuten aldri til dags dato fungert for meg å være venn med en tidligere date som har sagt nei til å bli sammen med meg fordi han ikke føler nok for meg..tror liksom ikke det fungerer denne gangen heller. Jeg vil jo komme meg videre... (vi har forresten noen felles venner, men det er ikke ofte vi kan risikere å møtes gjennom de heldigvis) Hva ville dere gjort? Bare slette han fra FB, tlf-lista o.l. + bare ikke ta kontakt mere? Si ifra at jeg ikke vil ha kontakt mer (jeg sa jeg skulle tenke på om jeg ville ha kontakt som venn)? Prøve å være venner likevel? Anonymous poster hash: 9c282...62a
Gjest Whitestripes Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg hadde nok bare beholdt FB-vennskapet og tlfnr, men ikke benyttet meg av verken sms, ringe eller kontakte han på FB. Bare la det bero til du har fått ting litt på avstand og bruddet ikke er så ferskt lenger. Ting man gjør i affekt angrer man ofte på senere.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg hadde nok bare beholdt FB-vennskapet og tlfnr, men ikke benyttet meg av verken sms, ringe eller kontakte han på FB. Bare la det bero til du har fått ting litt på avstand og bruddet ikke er så ferskt lenger. Ting man gjør i affekt angrer man ofte på senere. Jeg klarer fint å la vær å ta kontakt, men jeg er sykt fæl til å gå inn på fb-profilen hans i tide og utide...vorder ikke akkurat for å komme seg videre akkurat det.... Er det som er litt ugunstig, da jeg vil komme meg videre....begynner bare å savne han masse når jeg ser på profilen hans, bilder av han der o.l..(jada, kan selvsagt velge å la være å gå innpå den, men er ikke så lett å la være akkurat nå... :/ ) Anonymous poster hash: 9c282...62a
Gjest Whitestripes Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg klarer fint å la vær å ta kontakt, men jeg er sykt fæl til å gå inn på fb-profilen hans i tide og utide...vorder ikke akkurat for å komme seg videre akkurat det.... Er det som er litt ugunstig, da jeg vil komme meg videre....begynner bare å savne han masse når jeg ser på profilen hans, bilder av han der o.l..(jada, kan selvsagt velge å la være å gå innpå den, men er ikke så lett å la være akkurat nå... :/ ) Anonymous poster hash: 9c282...62a Logg av, gjør noe annet, bestem deg for å ikke se på profilen hans på så og så lenge. Skjønner at det ikke er så lett når det er så ferskt, men det er du som bestemmer over ditt liv og hvordan du vil ha det framover. Ikke la han ha den makten over deg. Finn på noe hyggelig med familie eller venner, hold deg sysselsatt med noe annet enn å være pålogget. Se en god film, gå deg en tur. Litt etter litt vil du ta deg selv i å tenke at nå er det lenge siden jeg snoket
Gjest Awzm me Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 Det er ikke slemt å slette han fra facebook og lignende, han burde forstå det. Jeg og eksen snakket om at vi ville i det minste ha et facebookvennskap, eller han ville det, jeg jattet med helt til jeg en uke senere slettet han, og har null dårlig samvittighet. Du trenger ikke ta hensyn til han. Du kan jo sende en melding og si at du ønsker å ikke ha han som venn på fb inntil du er over han ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #6 Skrevet 27. oktober 2013 Logg av, gjør noe annet, bestem deg for å ikke se på profilen hans på så og så lenge. Skjønner at det ikke er så lett når det er så ferskt, men det er du som bestemmer over ditt liv og hvordan du vil ha det framover. Ikke la han ha den makten over deg. Finn på noe hyggelig med familie eller venner, hold deg sysselsatt med noe annet enn å være pålogget. Se en god film, gå deg en tur. Litt etter litt vil du ta deg selv i å tenke at nå er det lenge siden jeg snoket Det er sant...det har jeg ikke tenkt over. Takk for godt råd Det er ikke slemt å slette han fra facebook og lignende, han burde forstå det. Jeg og eksen snakket om at vi ville i det minste ha et facebookvennskap, eller han ville det, jeg jattet med helt til jeg en uke senere slettet han, og har null dårlig samvittighet. Du trenger ikke ta hensyn til han. Du kan jo sende en melding og si at du ønsker å ikke ha han som venn på fb inntil du er over han ihvertfall. Jeg har bare samvittighet, er bare det som holder meg igjen fra å fjerne han derfra (ikke det at jeg ikke får sett noe om jeg fjerner han som venn, mye av det han har der inne er på "public" ).. Prøver jo å tenke at det var faktisk han som dumpa meg, og fokusere på det... Har iallfall startet med å hake av for å ikke få nyhetsoppdateringer fra han på veggen min nå, samt lagret han som et tullenavn på tlf min (med forbokstav langt fra f.eks forbokstav på navnet til de venninner jeg ringer mest). Vurderer å ta han vekk fra chatten på fb de nærmeste dagene, for er jo når jeg ser at han er pålogget + at han naturligvis ser at jeg er pålogget jeg blir mest stresset.. Målet med å "avvenne" meg , er jo å endelig slette han fra overalt..men jeg skjønner ikke hvorfor jeg nøler sånn...har fått det relativt raskt til med andre karer.. Men når det er sagt, så sa jeg jo allerede på første date (der vi snakket om alt fra himmel og jord) at jeg utelukkende har slettet alt av gamle flammer og ekser fra fb og tlf, dvs kutte kontakten helt, og at det er sånn jeg foretrekker det når noe tar slutt.. Anonymous poster hash: 9c282...62a
Gjest Awzm me Skrevet 27. oktober 2013 #7 Skrevet 27. oktober 2013 Det er sant...det har jeg ikke tenkt over. Takk for godt råd Jeg har bare samvittighet, er bare det som holder meg igjen fra å fjerne han derfra (ikke det at jeg ikke får sett noe om jeg fjerner han som venn, mye av det han har der inne er på "public" ).. Prøver jo å tenke at det var faktisk han som dumpa meg, og fokusere på det... Har iallfall startet med å hake av for å ikke få nyhetsoppdateringer fra han på veggen min nå, samt lagret han som et tullenavn på tlf min (med forbokstav langt fra f.eks forbokstav på navnet til de venninner jeg ringer mest). Vurderer å ta han vekk fra chatten på fb de nærmeste dagene, for er jo når jeg ser at han er pålogget + at han naturligvis ser at jeg er pålogget jeg blir mest stresset.. Målet med å "avvenne" meg , er jo å endelig slette han fra overalt..men jeg skjønner ikke hvorfor jeg nøler sånn...har fått det relativt raskt til med andre karer.. Men når det er sagt, så sa jeg jo allerede på første date (der vi snakket om alt fra himmel og jord) at jeg utelukkende har slettet alt av gamle flammer og ekser fra fb og tlf, dvs kutte kontakten helt, og at det er sånn jeg foretrekker det når noe tar slutt.. Anonymous poster hash: 9c282...62a Jeg skjønner. Tror det beste bare er å gjøre det. Denne eksen som jeg skrev om tidligere dumpet jeg/meg et år tidligere også (haha, komplisert forhold), og da var det litt vanskeligere å slette han. Men en kveld så bare gjorde jeg det uten å tenke på konsekvenser osv, og det føltes virkelig som om ti kg var blitt løftet fra skuldrene mine.Var en enorm lettelse, og kunne føle at jeg nå var videre uten å være redd for å tenke på han. Bare trykk på knappen, så fort det er gjort så går det ikke an å omgjøre det, og ikke noe å angre på heller
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #8 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg skjønner. Tror det beste bare er å gjøre det. Denne eksen som jeg skrev om tidligere dumpet jeg/meg et år tidligere også (haha, komplisert forhold), og da var det litt vanskeligere å slette han. Men en kveld så bare gjorde jeg det uten å tenke på konsekvenser osv, og det føltes virkelig som om ti kg var blitt løftet fra skuldrene mine.Var en enorm lettelse, og kunne føle at jeg nå var videre uten å være redd for å tenke på han. Bare trykk på knappen, så fort det er gjort så går det ikke an å omgjøre det, og ikke noe å angre på heller Ja. Jeg mener, jeg har jo sagt til han at det er sånn jeg foretrekker det, på vår første date, om han skulle ha god nok hukommelse til å huske tilbake til vår første date.. Om han på død og liv vil snakke med meg etter jeg har slettet han, så får han til det hvis han absolutt føler for å gjøre det.. Anonymous poster hash: 9c282...62a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå