Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 29 år som etter en kjærlighetssorg for noen år siden ikke har hatt øynene oppe for mannfolk. Har visst hele tiden at jeg vil ha familie, men har bare ikke vært åpen for å møte noen.

Så møtte jeg en mann i sommer som plutselig snudde mitt liv på hodet. Ble stormende forelsket med en gang og skremte han unna desverre. Han var den som ville møtes men også den som kuttet kontakten. Har hatt det kjempekjipt etter det og det gikk fire uker før jeg møtte han igjen på byen og vi havnet hjemme hos han.

Gjorde ikke saken bedre med tanke på at jeg vil ha denne mannen og når er jeg så bekymret for at jeg ikke skal møte noen andre.

Siden jeg ikke har vær forelsket på mange år og nå er det, blir det nok sånn som dette :/

Anonymous poster hash: 1d06e...525
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres kjempe klisje ut, men: Du kommer til å møte en ny! (og jeg er ikke synsk)

Det er utrolig vondt når mennesker som man liker, ikke liker en like mye tilbake og vil gå videre. Men gudselov finnes det flere fine mennesker der ute.

Neste gang du møter noen kommer garantert ikke til å bli akkurat som denne gangen; alle møter er forskjellige, følelsene er også ulike. Kanskje er du ennå mer forelsket neste gang, eller kanskje du gradvis forelsker deg og det ikke er stjerner og blomster, men dypere kjærlighet.

:hug:

Skrevet

Prøv å dra det positive ut av opplevelsen, du fekk kjenne på at du fortsatt kan bli forelska og at det er ein god følelse. Veldig kjipt at det ikkje gjekk bra denne gangen, men du vil møte fleire interessante menn. Og sjansen er større når du er open for at du kan finne nåken, og ser at det er verdt å prøve

Skrevet

Ts her

Sant som dere sier men klarar liksom ikke se for meg hvor jeg skal møte en ny.. Nå er det bare ei helg siden jeg har hos han jeg er forelsket i så alt er jo veldig ferskt, men jeg vil ha forhold!

Men jeg kan bli forelsket, noe jeg var redd jeg hadde mistet evnen til å bli :)

Anonymous poster hash: 1d06e...525

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...