AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Hva er den verste måten du har avslått en som prøve å sjekke deg på. Anonymous poster hash: 611ca...f55
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Det var ei venninne gjeng på en fest jeg var på. Plutselig begynte en av de å diskutere noe med meg. Det var helt stlle i rommet og vi satt 2m unna hverandre. Så flyttet hun seg bort til stolen min og satt seg på den ene armhvileren for å "høre meg bedre". Da flyttet "wannabe midtpunktet" i gjengen seg(hun satt på stolen ved siden av, altså ei som ikke sjekket meg opp) og totalt BEAVER DAMMED'a den stakkars venninnen sin som aldri får gutter med å si "Du Kåre, Mille prøver å komme ned i buksa di". Jeg som ble skikkelig flau over situasjonen, men var litt interessert presterte å si "Øy ehhhmmm øøhm, Mille nå som stolen ved siden av er ledig kan ikke du ta den?" Da begynte alle venninnene hennes å le. Da gikk hun bort til den tredje venninnen sin og satt seg på fanget hennes å så ned i bakken. Jeg følte meg åpenbart skikkelig slem og prøvde å redde situasjonen med å si "Du skjønner jeg vil bare hvile armen min der(Der hun satt). Da begynte de å gapskratte og jeg ble revet med og daua av latter selv. Hun(mille) ville heller ikke fortsette diskusjonen.. Aldersgruppe 20-22. Anonymous poster hash: 75cf8...d44
Gjest Herr Heftig Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Hun: Herr heftig, skal vi gå på ballet sammen eller? Herr Heftig: Nei. *Overstadig beruset jente prøver seg* Herr Heftig: Har du hilst på Nils (falskt navn på kamerat som sitter like ved, og som i tillegg har dame) Hun: Nei. Herr Heftig: Nils, har du møtt Pia (falskt navn på full jente) Nils og Pia: Hei. *Herr Heftig flyr sin vei*
Lady Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Hun: Herr heftig, skal vi gå på ballet sammen eller? Herr Heftig: Nei. *Overstadig beruset jente prøver seg* Herr Heftig: Har du hilst på Nils (falskt navn på kamerat som sitter like ved, og som i tillegg har dame) Hun: Nei. Herr Heftig: Nils, har du møtt Pia (falskt navn på full jente) Nils og Pia: Hei. *Herr Heftig flyr sin vei*
Gjest .-L-. Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 Var noen jenter som bare kastet seg ned i sofaen vi satt i, tok mye plass og skulle snakke med oss. Jeg vet ikke om de prøvde å sjekke oss opp, eller hva det egentlig var et forsøk på, men jeg spurte om en av jentene de kom med var mer normal og om hun kunne oppføre seg Stakk bare fra de og snakket heller med hun som virket mer jordnær Ble sint på dem jeg, synes stikket de fikk var velfortjent. De var sikkert vant med å komme unna med slik oppførsel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå