Gå til innhold

Den verste måten du har "rejected" en person.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den verste måten du har avslått en som prøve å sjekke deg på.

Anonymous poster hash: 611ca...f55
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var ei venninne gjeng på en fest jeg var på. Plutselig begynte en av de å diskutere noe med meg. Det var helt stlle i rommet og vi satt 2m unna hverandre. Så flyttet hun seg bort til stolen min og satt seg på den ene armhvileren for å "høre meg bedre". Da flyttet "wannabe midtpunktet" i gjengen seg(hun satt på stolen ved siden av, altså ei som ikke sjekket meg opp) og totalt BEAVER DAMMED'a den stakkars venninnen sin som aldri får gutter med å si "Du Kåre, Mille prøver å komme ned i buksa di".

Jeg som ble skikkelig flau over situasjonen, men var litt interessert presterte å si "Øy ehhhmmm øøhm, Mille nå som stolen ved siden av er ledig kan ikke du ta den?" Da begynte alle venninnene hennes å le. Da gikk hun bort til den tredje venninnen sin og satt seg på fanget hennes å så ned i bakken. Jeg følte meg åpenbart skikkelig slem og prøvde å redde situasjonen med å si "Du skjønner jeg vil bare hvile armen min der(Der hun satt). Da begynte de å gapskratte og jeg ble revet med og daua av latter selv.

Hun(mille) ville heller ikke fortsette diskusjonen..

Aldersgruppe 20-22.

Anonymous poster hash: 75cf8...d44
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Hun: Herr heftig, skal vi gå på ballet sammen eller?

Herr Heftig: Nei.

*Overstadig beruset jente prøver seg*

Herr Heftig: Har du hilst på Nils (falskt navn på kamerat som sitter like ved, og som i tillegg har dame)

Hun: Nei.

Herr Heftig: Nils, har du møtt Pia (falskt navn på full jente)

Nils og Pia: Hei.

*Herr Heftig flyr sin vei*

Skrevet

Hun: Herr heftig, skal vi gå på ballet sammen eller?

Herr Heftig: Nei.

*Overstadig beruset jente prøver seg*

Herr Heftig: Har du hilst på Nils (falskt navn på kamerat som sitter like ved, og som i tillegg har dame)

Hun: Nei.

Herr Heftig: Nils, har du møtt Pia (falskt navn på full jente)

Nils og Pia: Hei.

*Herr Heftig flyr sin vei*

:fnise:

Skrevet

Var noen jenter som bare kastet seg ned i sofaen vi satt i, tok mye plass og skulle snakke med oss. Jeg vet ikke om de prøvde å sjekke oss opp, eller hva det egentlig var et forsøk på, men jeg spurte om en av jentene de kom med var mer normal og om hun kunne oppføre seg :P Stakk bare fra de og snakket heller med hun som virket mer jordnær :) Ble sint på dem jeg, synes stikket de fikk var velfortjent. De var sikkert vant med å komme unna med slik oppførsel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...