AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Herregud, nå sitter jeg fint i klemma.. Kom nettopp hjem fra byen, så beklager om det er noen skrivefeil osv.. Saken er den at jeg er 19 år, og var på et vorspiel i kveld, der jeg tilfeldigvis havna på siden av en ganske så kjekk gutt. Vi kom i prat, og han han virka så utrolig søt og snill! Fine øyne. Hjalp meg mye, og vi prata mye i løpet av kvelden. Var også på samme utested osv.. Trodde han var rundt 23 år gammel. Men så fant jeg ut at han var 28, rett før jeg skulle hjem.. Jeg har alltid sagt at jeg ikke skjønner meg på voksne menn som flørter med yngre jenter. At det bare er folk som ikke kan få noen på sin egen alder osv.. For å være ærlig, har jeg aldri prata med noen såpass gamle på "den" måten før. De har liksom aldri vært interssante, og har heller aldri vært ute på fester med såpass eldre gutter.. Men han var så sinnsykt skjønn. Var ikke noe sånn at han prøvde å få meg til sengs eller noe, kyssa ikke hverandre engang. Han virka bare oppriktig interessert i å prate, og vi hadde så mye å prate om også.. Var veldig like personlighetsmessig, jeg er en veldig rolig person og ikke noe "festjente" og det samme gjaldt han. Alle de andre var veldig fulle og herjet rundt, mens vi satt og bare prata.. Gaad.. Fikk vite navnet hans, og søkte han opp på facebook. Virker veldig ordentlig og snill.. Veldig kjekk også faktisk. Og så ut som han var rundt 22-25. Tror jeg egentlig er litt voksen for alderen, jeg er ikke en sånn som fester mye, og er ganske sjenert.. Vet jeg er litt brisen nå, men jeg tror jeg kommer til å føle det samme når jeg våkner i morgen. Veldig herlig gutt. Men han er jo.. gammel. 8 år eldre enn meg. Vi er jo på ganske ulike steder i livet, og det vet jeg godt. Kunne aldri sett for meg noe med en såpass eldre fyr, men han her er en sånn som kommer til å sitte i tankene mine leeeeeenge.. What to do? Anonymous poster hash: 66e41...4a6
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Hmmmmm. Hva med å finne ut akkurat hvor herlig han kan være under riktige omstendigheter? Og så kanskje da.. vil du vite hva du bør gjøre videre?Anonymous poster hash: 12684...abc
Just_like_you Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har alltid sagt at jeg ikke skjønner meg på voksne menn som flørter med yngre jenter. At det bare er folk som ikke kan få noen på sin egen alder osv.. For å være ærlig, har jeg aldri prata med noen såpass gamle på "den" måten før. De har liksom aldri vært interssante, og har heller aldri vært ute på fester med såpass eldre gutter.. Anonymous poster hash: 66e41...4a6 Det er ihvertfall ikke sant. Det er nok nærmere sannheten at de som ikke kan få seg en ung, søt jente må ta til takke med de jentene som er eldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå