Gå til innhold

Plutselig vil han at vi blir samboere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sammen med verdens beste kjæreste. Vi bor flere timer fra hverandre, men pga hans jobb så er vi mye sammen hos meg. Vi har begge barn på hver vår kant. Alle er blitt godt kjent og vi er blitt en stor familie.

Siden situasjonen er slik at han har barn langt borte, og jeg har barn annenhver uke, så har vi alltid snakket om at det kommer til å gå noen år før vi blir samboere. Han har hus der han bor, unger ca 40% når han er hjemme fra jobb, vi prøver å samle oss med alle barna så ofte vi kan.

Plutselig forteller han at han skal på 2 intervjuer på jobb. Arbeid i min by, så han vil flytte inn hos meg. Dette kom veldig plutselig på meg. Han delte ikke dette med meg før han plutselig sa at dersom han fikk en av disse jobbene så ville han bo hos meg. Vi har alltid sett på et slikt samboerskap som noe langt inn i fremtiden. Jeg elsker ham, men et samboerskap er ikke noe jeg har sett for meg før om noen år.

Jeg sa ifra om at dette kom litt vel plutselig, og han innså og beklaget at han ikke hadde sagt ifra om dette.

Om han får en av disse jobbene, som er noe han virkelig ønsker, hva gjør jeg? Jeg er ikke klar for et samboerforhold, jeg bor med mine barn annenhver uke, i et bittelite rekkehus, jeg er så usikker....

Noen tanker fra dere?!

Anonymous poster hash: e90e1...fa1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker som om han er meget glad i deg å din familie, å han gjør en veldig stor gest med å rive opp seg selv å komme til deg å din familie.

Hva er det du ikke er klar for? Ut i fra det du skriver her så virker det jo som om familiedepartementet er godt på begge sider..

Om det blir trangt i rekkehuset så er det jo ikke værre en å kjøpe noe annet etter en stund? Da er dere jo to, med dobbel så god økonomi..

Men jeg er ikke deg, så jeg vet ikke hva du tenker. Dette er bare min oppfatning

• Liker 1
Skrevet

Dere er kjærester, han er ofte hos deg og du ser for deg et samboerforhold en gang i fremtiden, men ikke nå? Det skurrer for meg.

Anonymous poster hash: b3295...eeb
  • Liker 2
Skrevet

Jeg hadde blitt skeptisk fordi han tar så lett på å flytte bort fra sine egne unger.

Anonymous poster hash: 6fdd0...c21
  • Liker 1
Skrevet

Ville absolutt reagert på at han ikkje fortalte noko på forhand, han burde tatt opp dette med flytting med deg før han søkte på jobb. Uansett ingen selvfølge at han kan flytte rett inn hos deg. Om dåke er klar for å flytte sammen så er det kanskej tid for å sjå etter hus sammen? I og med at det er barn involvert så burde det å bu i kvar sin bustad i samme by vere eit alternativ for ein periode, det burde kjæresten din ha forståelse for.

Skrevet

Jeg hadde blitt skeptisk fordi han tar så lett på å flytte bort fra sine egne unger.

Anonymous poster hash: 6fdd0...c21

Enig.

• Liker 1
Skrevet

I et forhold der man er enig i at nå bor vi hver for oss, kanskje flytter vi sammen på sikt, så hadde jeg ikke likt at han plutselig erklærte at han skulle flytte inn. Å insinuere at det er noe galt med forholdet eller ts sine følelser av den grunn synes jeg er helt på trynet. Hvem har bestemt at et forhold må "besegles" i samme bopel for å være seriøst?

Anonymous poster hash: f40df...a20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...