AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Får besøk av broren min og kjæresten hans neste uke, de er begge i begynnelsen av 20-årene og jeg funderer litt på hva vi skal gjøre. Har tatt meg fri en dag for å gå i byen sammen med dem, de har begge vært her en god del ganger, så jeg har lyst å finne på noe som faller utenfor de klassiske turistfellene, ellers blir det vel til at vi spiser ute både fredag og lørdag kveld. Har laget en liten liste over steder vi kan spise, shopping og andre aktiviteter. Innspill mottas gjerne:) Jewel of India Villa Paradiso Olivia (Aker Brygge) Nighthawk Diner (lunsjsted) Shopping: XXL (sportsentusiaster) Høier Louis Vuitton (sikkert gøy for henne å kikke?) Steen og Strøm Oslo City (kjedebutikker) A Anonymous poster hash: ae173...515
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 På Jensens Böffhus har dem fantastisk god mat! Biffer som smelter på tungen og tilbehør som bare er helt himmelsk. Prisene er heller ikke så ille. Så hvis dere går for kjøtt, dra dit, dere vil ikke angre!! :-DAnonymous poster hash: b96c0...83d
positivitet Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Skulle også si Jensens biffhus som ligger ved Stortinget. Yoghurt Heaven er godt :D Pascal? Hva med discobowling, popsenteret, bondens marked i Mathallen lørdag 2. nov, omvisning på Stortinget lørdag 2. nov (gratis),
positivitet Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Stjernekamp (som går på NRK) går på lørdager.. Der får du gratis billetter hvis du kontakter NRK:)
Brunhilde Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 (endret) På Jensens Böffhus har dem fantastisk god mat! Biffer som smelter på tungen og tilbehør som bare er helt himmelsk. Prisene er heller ikke så ille. Så hvis dere går for kjøtt, dra dit, dere vil ikke angre!! :-DAnonymous poster hash: b96c0...83d Jensens Bøfhus er bare en litt avansert utgave av Burger King... Ville styrt unna og hadde tatt turen dit i Danmark, der er det liksom et "must" med en tur innom Jensens. Endret 27. oktober 2013 av Brunhilde 2
Wonders Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 Får besøk av broren min og kjæresten hans neste uke, de er begge i begynnelsen av 20-årene og jeg funderer litt på hva vi skal gjøre. Har tatt meg fri en dag for å gå i byen sammen med dem, de har begge vært her en god del ganger, så jeg har lyst å finne på noe som faller utenfor de klassiske turistfellene, ellers blir det vel til at vi spiser ute både fredag og lørdag kveld. Har laget en liten liste over steder vi kan spise, shopping og andre aktiviteter. Innspill mottas gjerne:) Jewel of India Villa Paradiso Olivia (Aker Brygge) Nighthawk Diner (lunsjsted) Shopping: XXL (sportsentusiaster) Høier Louis Vuitton (sikkert gøy for henne å kikke?) Steen og Strøm Oslo City (kjedebutikker) A Anonymous poster hash: ae173...515 Hva med ølbord på Christiania Cafe? 1
smartjente Skrevet 2. november 2013 #8 Skrevet 2. november 2013 indrefilet på egon ved siden av oslo s, oppe i de togsetene! koselig plass:)
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #9 Skrevet 2. november 2013 Egon? Koselig? Anonymous poster hash: 737b7...bc1 2
Gjest navnelapp Skrevet 3. november 2013 #10 Skrevet 3. november 2013 Egon? Herregud. Jensens biffhus likeså. Mathallen er eit must, der er masse fine små spiseplassar, og butikkar som tilbyr smaksprøver. Artig å ta med noko spiseleg heim. Viss du vil ta dei med på noko utanom det vanlege, så ta bussen til St. Hanshaugen og gå på smalhans. Der får du fantastisk god mat for ein rimeleg penge. Kolonihaven nederst på Grünerløkka er også flott. I det heile er ein spasertur gjennom Torggata, over Ankerbrua (eventyrbrua) og opp markveien, over Olaf Ryes plass og opp Thorvald Meyers gate er kjempefint. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå