AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #21 Skrevet 27. oktober 2013 For noen ubehøvlede amatører som har uttalt seg i denne tråd! Nei, hør på meg, du, o' Trådstarter, så skal jeg berette for Dem hvor Deres smykke befinner seg. Til klokken slo fem i går aften, var smykket, som AnonymBruker nogelunde riktig insinuerer, i en skuff. Nøyaktig hvor er det dog vanskelig å si, da mine veiledere kun vil vise meg innsiden av skuffen, som ganske selvfølgelig er fullstendig bekmørkt. Dog, det skulle ikke få hvile der lenge! For like etter at klokken var slagen fem, kom en nisse ved navn Fjompe forbi og fant det ved en tilfeldighet. Jeg har forståelse for det om du betviler denne sannhet, men nisser er slettes ikke de fantasivesnene du tror de er. De lever og ånder i en parallell verden i dette øyeblikk, og sannsynligheten er stor for at du har en, om ikke flere, nisser boende hos deg i ditt eget hjem. Men fortvil ei, nisser er vennligsinnede skapninger som ytterst sjeldent gjør noen fortred, og da uten å mene noe vondt med det. De tiltrekkes dog av vakre gjenstander og kan nok være en smule korttenkte, og det er derfor man ofte opplever at ting forflyttes, forsvinner for deretter å bli funnet på de merkeligste steder, eller forandres uten noen grunn synlig for det blotte øye. Nu vel, tilbake til vår historie: Nissen Fjompe ble tiltrukket av kjedets skjønnhet og ikke minst eiendommelige energi, og bestemte seg så for å ta det med til sitt nissekjerringspetakkel, Trulte-Kåri. En noe amper stemning hadde hersket i nisseheimen de siste dage, da Trulte-Kåri ikke føler at Fjompe verdsetter hennes umåtelige skjønnhet tilstrekkelig. Derfor ville han gi henne smykket Deres for å bevise sin ubetingede kjærlighet til henne. Jeg har imidlertid satt meg i kontakt med Fjompe og Trulte-Kåri på vegne av Dem, og forklart situasjonen for at den skal ende vel for begge parter. Fjompe skammer seg over å ha tatt en av Deres eiendeler og bedyrer atter en gang at det aldri vil hende igjen; Trulte-Kåri er en smule snurt på Fjompe, men like fullt glad for den innsats han har gjort for å glede henne. Smykket Deres burde dukke opp igjen innen kort tid og da på et sted hvor De finner det med letthet. Fjompe og Trulte-Kåri beklager, og vil dessuten benytte anledningen til å få frem hvilken glede det er å bo i Deres ringe bolig. Da burde den saken være oppklart, og jeg råder Dem til å forsøke å sette Dem i kontakt med Fjompe og Trulte-Kåri (eventuelt andre nisser, vetter, skrømt og andre energier som måtte bo hos Dem) dersom en slik situasjon oppstår igjen. Dette gjøres ved at tre ut av Deres egoistiske bevissthet og inn på nøytral grunn; lukk øynene, tøm hjernen, la underbevisstheten sive over i den Andre verdenen; og påkall de vesner De måtte ha bruk for. Som regel er de svært behjelpelige og ikke minst et nyttig bekjentskap å ha. Forøvrig råder jeg Dem sterkt til å forsøke en kaldpresset versjon av oljen De bruker. Anonymous poster hash: c5aef...1a1 7
Trapp Skrevet 27. oktober 2013 #22 Skrevet 27. oktober 2013 Nei, det baserer seg på det første man tenker. Jeg tror jeg vinner denne gjetteleken Hehe. Kan godt være med å leke. Hmmm....skal vi se....jeg tror den har havnet inne i gapet på en stor, grønn porselenspadde som står til pynt ute på trappa ved inngangsdøra. Ja? 2
Trapp Skrevet 27. oktober 2013 #23 Skrevet 27. oktober 2013 (endret) For noen ubehøvlede amatører som har uttalt seg i denne tråd! Nei, hør på meg, du, o' Trådstarter, så skal jeg berette for Dem hvor Deres smykke befinner seg. Til klokken slo fem i går aften, var smykket, som AnonymBruker nogelunde riktig insinuerer, i en skuff. Nøyaktig hvor er det dog vanskelig å si, da mine veiledere kun vil vise meg innsiden av skuffen, som ganske selvfølgelig er fullstendig bekmørkt. Dog, det skulle ikke få hvile der lenge! For like etter at klokken var slagen fem, kom en nisse ved navn Fjompe forbi og fant det ved en tilfeldighet. Jeg har forståelse for det om du betviler denne sannhet, men nisser er slettes ikke de fantasivesnene du tror de er. De lever og ånder i en parallell verden i dette øyeblikk, og sannsynligheten er stor for at du har en, om ikke flere, nisser boende hos deg i ditt eget hjem. Men fortvil ei, nisser er vennligsinnede skapninger som ytterst sjeldent gjør noen fortred, og da uten å mene noe vondt med det. De tiltrekkes dog av vakre gjenstander og kan nok være en smule korttenkte, og det er derfor man ofte opplever at ting forflyttes, forsvinner for deretter å bli funnet på de merkeligste steder, eller forandres uten noen grunn synlig for det blotte øye. Nu vel, tilbake til vår historie: Nissen Fjompe ble tiltrukket av kjedets skjønnhet og ikke minst eiendommelige energi, og bestemte seg så for å ta det med til sitt nissekjerringspetakkel, Trulte-Kåri. En noe amper stemning hadde hersket i nisseheimen de siste dage, da Trulte-Kåri ikke føler at Fjompe verdsetter hennes umåtelige skjønnhet tilstrekkelig. Derfor ville han gi henne smykket Deres for å bevise sin ubetingede kjærlighet til henne. Jeg har imidlertid satt meg i kontakt med Fjompe og Trulte-Kåri på vegne av Dem, og forklart situasjonen for at den skal ende vel for begge parter. Fjompe skammer seg over å ha tatt en av Deres eiendeler og bedyrer atter en gang at det aldri vil hende igjen; Trulte-Kåri er en smule snurt på Fjompe, men like fullt glad for den innsats han har gjort for å glede henne. Smykket Deres burde dukke opp igjen innen kort tid og da på et sted hvor De finner det med letthet. Fjompe og Trulte-Kåri beklager, og vil dessuten benytte anledningen til å få frem hvilken glede det er å bo i Deres ringe bolig. Da burde den saken være oppklart, og jeg råder Dem til å forsøke å sette Dem i kontakt med Fjompe og Trulte-Kåri (eventuelt andre nisser, vetter, skrømt og andre energier som måtte bo hos Dem) dersom en slik situasjon oppstår igjen. Dette gjøres ved at tre ut av Deres egoistiske bevissthet og inn på nøytral grunn; lukk øynene, tøm hjernen, la underbevisstheten sive over i den Andre verdenen; og påkall de vesner De måtte ha bruk for. Som regel er de svært behjelpelige og ikke minst et nyttig bekjentskap å ha. Forøvrig råder jeg Dem sterkt til å forsøke en kaldpresset versjon av oljen De bruker. Anonymous poster hash: c5aef...1a1 Rett og slett et legendarisk innlegg. "Kan det ha vært en nisse?" Endret 27. oktober 2013 av Trapp
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #24 Skrevet 28. oktober 2013 Lett på badet? Føler det ligger i et sluk, kan det ha havnet under et dusjkabinett eller badekar. Evt vannlåsen under vasken. Anonymous poster hash: 7227b...d5b
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #25 Skrevet 29. oktober 2013 Dumt med så mange useriøse svar. Jeg er ikke synsk, men har for lengst skjønt at de ikke kaller seg for synske for ingenting - men det finnes selvfølgelig kvakksalvere. Går du inn på ei velkjent side som eksperthjelp, magic sirkle eller esterella (litt rimeligere) finner du mange gode. På eksperthjelp kan du kanskje spørre astrologen Andrew Bevan - han kan en få frysninger av.. Si til de i redaksjonen hva det gjelder, så kommer de med et forslag. Jeg har ringt noen synske og de har gitt meg rett svar, men jeg har ikke noe erfaring med om de kan finne ting. Vet bare om mange som har funnet en kjær ting via en synsk. Lykke til med jakten! Anonymous poster hash: 43cda...10a
Lutetium 71 Skrevet 29. oktober 2013 #26 Skrevet 29. oktober 2013 Dumt med så mange useriøse svar. Jeg er ikke synsk, men har for lengst skjønt at de ikke kaller seg for synske for ingenting - men det finnes selvfølgelig kvakksalvere. Går du inn på ei velkjent side som eksperthjelp, magic sirkle eller esterella (litt rimeligere) finner du mange gode. På eksperthjelp kan du kanskje spørre astrologen Andrew Bevan - han kan en få frysninger av.. Si til de i redaksjonen hva det gjelder, så kommer de med et forslag. Jeg har ringt noen synske og de har gitt meg rett svar, men jeg har ikke noe erfaring med om de kan finne ting. Vet bare om mange som har funnet en kjær ting via en synsk. Lykke til med jakten! Anonymous poster hash: 43cda...10a Andrew Bevan, han som bommet på spådommen om gigantjordskjelvet i Indonesia med bare et år?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå