Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest mariast
Skrevet

Har i to måneder lett etter et smykke jeg fikk av samboeren. Nå er det virkelig ikke flere steder å lete.. Er det noen her som kan hjelpe? Sikkert teit å spørre, men har hørt at andre har funnet det de leter etter ved paranormal hjelp. Takker for alle som kan bruke et sekund på det!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommode i gangen?

Anonymous poster hash: 8f0d2...52d
  • Liker 1
Skrevet

Jeg plukker opp en eller annen "Janne", "Jannicke" eller noen annen på "J" som har fått smykket i gave av en elsker.

NEI DA!

• Liker 2
Gjest mariast
Skrevet (endret)

Kommode i gangen?

Har ingen kommode i gangen :P Endret av mariast
Gjest mariast
Skrevet

Jeg plukker opp en eller annen "Janne", "Jannicke" eller noen annen på "J" som har fått smykket i gave av en elsker.

NEI DA!

-.-
Skrevet

Kjæresten har tatt det og skjuler det for deg.

Skrevet

My bad. Fikk bare en følelse av at det lå i en skuff i en gang.

Skrevet (endret)
en følelse av at det lå i en skuff i en gang.

You don't say? Det der oppsummerer vel fenomenet "klarsynthet" ganske så greit :)

Endret av Trapp
  • Liker 2
Gjest mariast
Skrevet

My bad. Fikk bare en følelse av at det lå i en skuff i en gang.

får du kjent på rommet? Aner ikke om det kan være hjemme hos oss heller....
Skrevet

Har ingen kommode i gangen :P

Kjøp en. Smykket vil på mystisk vis dukke opp i en av skuffene. Anonymous poster hash: dc813...363
  • Liker 2
Skrevet (endret)

You don't say? Det der oppsummerer vel fenomenet "klarsynthet" ganske så greit :)

Nei, det baserer seg på det første man tenker. Jeg tror jeg vinner denne gjetteleken :ninja:

Endret av Evilposelos
  • Liker 2
Gjest mariast
Skrevet

Æsj, kan ikke dere som bare vil tulle gå et annet sted?

Skrevet

Ser at rommet er lyst, hvite vegger, og at denne kommoden/avlastningsbordet står til venstre for inngangsdøren. Har ingen anelse om det er hjemme hos deg eller noen andre.

Skrevet

Du begynte.

Anonymous poster hash: e4e98...4f0

• Liker 4
Skrevet (endret)

Du kan da ærlig talt ikke forvente at ingen skal tulle med det faktum at du spør etter klarsynte for å finne et smykke, på et åpent forum, og når det eneste "seriøse" svaret du har fått viser seg å være århundrets selvfølgelighet, men samtidig så fullstendig på bærtur som det kan få blitt? Har du sjekket rundt halsen? Jeg glemmer ofte brillene mine på hodet...

Endret av Trapp
  • Liker 5
Skrevet

Kjæresten har tatt det og skjuler det for deg.

Dump ham!!

• Liker 6
Skrevet

Dump ham!!

Ja dump ham, og kjøp en kommode. Anonymous poster hash: dc813...363
  • Liker 5
Gjest mariast
Skrevet

Du kan da ærlig talt ikke forvente at ingen skal tulle med det faktum at du spør etter klarsynte for å finne et smykke, på et åpent forum, og når det eneste "seriøse" svaret du har fått viser seg å være århundrets selvfølgelighet, men samtidig så fullstendig på bærtur som det kan få blitt? Har du sjekket rundt halsen? Jeg glemmer ofte brillene mine på hodet...

det er veldig krise så hadde satt pris på om svar hadde vært seriøse. Har aldri vært borti klarsynte og synsk, så tenkte at et forsøk ikke ville skade.
Skrevet

Ligger ikke mellom sofaputene da? Evt. nedi en stol

Anonymous poster hash: f8ac4...2b7
Skrevet

det er veldig krise så hadde satt pris på om svar hadde vært seriøse. Har aldri vært borti klarsynte og synsk, så tenkte at et forsøk ikke ville skade.

Det fins ingenting seriøst ved synske og klarsynte. De svindler til seg folks surt oppsparte penger for å gjette. Anonymous poster hash: dc813...363
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...