AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Ble slutt mellom meg og eksen for noen mnd siden. Vi var kjærester/samboere i nesten 2 år, og det var jeg som tok steget til å faktisk avslutte forholdet - etter mye om og men, sammen. Dette gjorde jeg fordi jeg ikke hadde det så bra med han den siste din. Følte at jeg ikke ble behandla bra nok - eller verdsatt. Den perioden forholdet var usikkert, var han mye i hjembyen sin. Han har en eks der som han var god venn med før vi ble sammen, men som han etterhvert kuttet kontakten med fordi jeg ikke følte meg komfortabel med det, da hun ville ha han tilbake. Har alltid følt litt at dem ikke har vært helt ferdig med hverandre, selv om eksen har avkreftet at dette har stemt på hvertfall han sin side. Skal sies at det tok han lang tid å kutte kontakten helt med henne. Til slutt sa han seg enig i at dem ikke skulle ha noe kontakt, og kunne forstå hvorfor jeg ikke likte at han skulle være venn med henne (finne på ting sammen osv). Jeg har nå funnet ut at den perioden han var i hjembyen sin, var han med denne eksen sin. Forholdet vårt holdt på å gå i stykker, og han kontaktet eksen!? Dette sårer meg veldig. Er som om at jeg har fått bekreftet at han aldri var ferdig med henne, at jeg ikke kunne stole på han, at han løy for meg, og gikk bak ryggen min. Det har jo sånn sett ingenting å si nå, siden det er slutt, og vi ikke har kontakt. Men det sårer - jeg kjenner at jeg er så sint på han! Er så mye jeg har lyst til å si til han. Vil at han skal skjønne at måten han kunne behandle meg på, ikke var ok. Og at han var en drittsekk til tider. Ikke den søte, gode, snille gutten som han selv tror han er. For alt jeg vet, kan han ha vært utro mot meg med denne eksen også - selv om jeg ikke tror han er av den utro typen. Men så føler ikke jeg at jeg kjenner denne gutten lengre.. Vet ikke hva jeg vil med dette, jeg har bare så mye frustrasjon og sinne i meg. Kunne trengt noen tips og råd. Hvordan skal jeg klare å komme meg videre? Glemme alt dette? Har så lyst til å sende han en melding der jeg får ut all frustrasjon! Vi er 20 og 28 år, om noen skulle lure. Anonymous poster hash: 3d3a9...504
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Obsessed much?Anonymous poster hash: 3fc5b...4f2
Marie90 Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Det bekrefter bare at det var rett å dumpe ham og at det ikke var noen fremtid der. Ikke ha kontakt med ham eller henne - da mener jeg slett nummer, blokker facebook osv. Slutt å prate om ham til venner. Jeg vet ikke hvordan du har "funnet ut" at han var med henne i denne perioden, men slutt med det i alle fall. Distraher deg selv og kom deg videre. 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg kan forstå at dette sårer deg selv om det er slutt.Og ja, det bekrefter at du gjorde rett for deg selv. Men for å prøve å "forklare" hans oppførsel så er det veldig vanlig (ikke greit, men vanlig) at folk finner støttespillere når ting er usikkert. Jeg vet ikke om han dro så ofte til hjembyen sin på grunn av eksen eller om det "bare ble sånn", men han var også i en usikker periode og han valgte å kontakte eksen, som han var god venn med. Hvis du tenker på situasjonen deres nøye, så kutta han ut kontakten bare fordi at det plaget deg. Ikke fordi han selv mente at det var rett å kutte ut eksen. Så når ting begynte å se ut som om dere ikke kom til å vare, så var det ingen grunn for å kutte ut eksen lenger. Nå må du likevel ikke fokusere for mye på dette - det kommer ingenting godt ut av det. Det er slutt, du har ingenting å si om hva han gjør lenger. Dere har ikke kontakt og er ikke venner. Ikke fortell han hvor frustrert du er. Anonymous poster hash: 2648b...e14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå